Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2015. szeptember 30., szerda

Kávé

Tegnap volt a kávé világnapja.
Hm! Ez már önmagában is vicces -nekem-, hogy már minden marhaságnak van világnapja.
Ez alól mondjuk a kávéívás kivétel, az nem marhaság! Hazánkban a rajongóknak köszönhető, hogy az egy főre jutó átlag 260 csésze.
Rajongók! Bruhahaaa! Akkor én mi vagyok?
Ha napi négy csészével számolom, akkor az egészen pontosan 1460 csésze évente.
Na! Ez a fogyasztás a rajongó!

Egy kutatás eredménye azt hozta, hogy a kávéfogyasztók tovább élnek mint a kávét nem ívók.
Ez nálam még nem bizonyosodott. Majd később. Eszerint jóval később.
Ama nyolc dolog ami ...
A kávéfogyasztás az afrikai Jemenből ered.
    - Előrébb teszem a várólistámon!
A világkereskedelem második terméke. Első a kőolaj.
    - Hááát! Akkor az autómmal ketten mi nagyfogyasztónak számítunk!
A kávé arab elnevezése: a bab bora.
    - Nahát! Akkor mégiscsak borkedvelő vagyok!
A kávécserje termése hasonlatos a cseresznyéhez, benne a mag helyett a kávébab.
    - Akkor innét a vonzódásom a nagy szemű cseresznye iránt!
A kávédaráló egy angol lakatos, a kávégép egy francia feltaláló érdeme.
    - Eszerint a kávé fogyasztása erősen elmecsiszoló hatású is. Észrevettem ...
Görögben és Töröken mindig a legidősebb kap először kávét.
    - Azonnal honosítandó, nemes hagyomány!
Voltak országok, hol érvénytelenné tehették a házasságot, ha a férj nem biztosított kellő mennyiségben jó minőségű kávét a feleségének.
    - Azért lássuk be, még mindig olcsóbb biztosítani, mint a gyémántot!
VIII. Kelemen pápa mondta: -A kávét meg kellene keresztelni, mert igazi keresztény ital.
    - Hurráááá! Én igazi keresztény vagyok! ... Ha csészét látsz a kezemben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése