Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. június 14., kedd

Már szűkül ... majd szűköl!

Jó estét Kaposvár! Jó estét betérők!
Látjátok? Hiába volt minden fohásztok, kéjes remény, megvagyok, itt vagyok. Nem tűntem el, csak elvesztem. A teendők közt. ...
Köszönöm a kérdést, élek s ebben semmi szokatlan nincs, a végén mindenki belehal. Egészség rendben, de az meg majd elmúlik!
Remek idő ez a blogírásra, a fél ország focit néz, nem kell tartani telefontól, kopogtatótól!
Apropó! Kopogtatás!
Holnap indul a nagy kopogtatási akció Kaposváron! Össze kell szedni 13500, a hibaszázalékot is beleszámítva legalább 15000 aláírást. Van aki szerint csupán! Csupán!
Ehhez sok-sok önkéntes kell, aktivisták, kiknek nem lesz kilométer hiányuk mire meglesz a szükséges mennyiség. De meg lesz! Meg kell lennie!
Önkéntesek! Létrehozták a "Önkéntesek toborzása" eseményoldalt, szíves figyelmébe ajánlom mindenkinek, mert egyenlőre még nekem is több a fogam, mint a ...!
Tudom, ez nem reprezentatív felmérés, remélem is, hogy holnap este, mire én odaérek, már csak állóhelyem lesz!
Közben, ezerrel dübörög a futós-kerékpáros demonstráció kampánya. Ne rettentsen vissza senkit, ha utál futni -mint például én-, de kerékpárja meg nincs. Jöjjön görkorival, gördeszkával, rollerrel. Csak ketteslétrával ne! Az lassú!
Az esemény neve, "Kerekezés - futás az élhető Kaposvárért" Mondom én! Nem biciklis -, hanem kerekezés. Bármi ami kerekes és nem robbanómotoros! Megnyugtatásul elárulom, egyik kollegina megkérdezte a rendőröket is, mehet mindenféle gurulós.

Visszakanyarodva a lényegesebbhez! Holnaptól 30 nap! Látszólag sok, de ennyi aláíráshoz, dolgos lesz. De meg kell legyen, különben ez a cinikus (csupán) vezetés, nem tér észhez. Ők, Szita Károllyal az élen, abban a hitben ringatóznak, nem lehet összeszedni. Ők csak higgyenek, mi meg tudjunk!
Azért, bár nem vagyok urológus, meg hát a látvány sem vonz, de kíváncsiságból és kivételesen most megnézném, hogy megy fel az a bizonyos zabszem egy megyei jogú város polgármesterébe?
Már szűkül a ..., majd szűköl is ha kézhez kapja az íveket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése