Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. április 26., csütörtök

"Isten szava az elsődleges!"

Tessetek parancsolni! ... Khüm! Khüm!
Itt, ezen az óriásplakát felületen, nem is oly rég még Soros vigyorgott, majd Orbán somolygott.
Most Felház a felhozatal.

Elnézést kérek, de a nagy találkozás pontos helyszínét én kitakartam.
Nekem nem csurran-cseppen a reklámért.
Mint -Levontam a következtetést ...- egy ideig nem kívánok intenzíven politizálni. Elegem van!

Khüm! Khüm! Most is csak a torkom kívánom kicsit köszörülni. Mert megüli valami, fel kellene "herákolni" oszt ... megszabadulni tőle.
Mert "ugyibár", nem mondtam azt, többé nem politizálok s többé nem lesz itt közéleti jellegű írás. Biztosan lesz. Majd egyszer! Nem tudom az időt.
Khüm! Khüm! ... Addig köszörülök. Ha úgy tetszik hangolok.

Nem tisztem megítélni ezt és a hasonló tevékenységeket. Nem tisztem és nem is merném. Nem mélyedtem el a teológiában. És nem is fogok!
Jelenleg ez egy keresztény mozgalom. ... Oszt majd "meglássuk"!
Mindenesetre rohadt sok a vita körülötte s hát vannak érdekes vélekedések is.
Egy lelkész szerint: -"ez a XXI. század legnagyobb herezise”.
Herezis jelentése: eltérés az uralkodó vallástól, eretnekség!

Én mint mondtam, nem tudom megítélni. Lehet, az! lehet, nem az!
Két dolog nekem biztos. Túl nagy a sötétség a plakáton, remélem a Felház világosabb.
A másik az, roppant mód örülök, hogy még egy gyermek a saját lábunkra tudott állni.
Akkor hát, Isten veletek! Egyelőre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése