Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. március 4., hétfő

Gesztus - meglepetés

Ami szép, az szép! Azt el kell ismerni!
Meglepődtem ma amikor kinyitottam a leveles szekrényt. Két üdvözlőlapot is kaptam a kerek számú -években is és évtizedekben is- születésnapomra.

Megőrzöm, a fotókon látható mindkét kártya eredetijét.
A ceruzarajzot már régóta őrzöm.
1985 óta.
Akkor még fiatalabb voltam, és katonai pályám elején jártam.
A rajz születését pedig megírtam anno az:
Egy régi, régi ... címet viselő bejegyzésemben.

Szép gesztus ez a két üdvözlőlap!
S nekem, részben meglepetés. A hadsereg részéről gondoltam, a városvezető részéről nem. Nem hallottam még eme szokásról.
Tényleg meglepett! Illendő hát megköszönnöm!

Polgármester Úr!
Nagyon szépen köszönöm a gratulációt!

Őrnagy Úr! Központparancsnok úr!
Nagyon szépen köszönöm a gratulációt, a jókívánságot!

4 megjegyzés:

  1. Tényleg szép gesztus, az ilyet értékelni is kell.

    VálaszTörlés
  2. Jönnek a választások! ...láss át a Szitán. Most mindenkinek küldött és eddig(?). Kellenek a szavazatok, na.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Az biztos, hogy kellenek a szavazatok. De, hogy az enyém egy üdvözlőlappal nem vehető meg azt tán sokan tudják! :)

      Törlés