Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. február 8., hétfő

Sasquatch

Hja kérem! Ez a lelet sem mai. Majd három hetes. Eddig "feldolgozás" alatt volt. Ha úgy tetszik "nyomozati szakban".
S mire jutottam? Nos hát ... Semmi biztos.
Tudom én! Nem mindig minden az aminek látszik.
De néha megesik. Soha nem lehet elvetni annak lehetőségét,
hogy valami pontosan az aminek látszik.
S hogy a kérdés még bonyolultabb legyen, néha pontosan azért lesz gyanús és kétséges valami, mert az aminek látszik.
Mert ugye, hol "itt" az átverés?
Hol, hol? Mindenhol. Az élet egy nagy átverés. Maga az átverés. Már azzal kezdődik, hogy ... meglátod az "alagút végén" a fényt s bíz az nem azt jelenti, hogy onnét kezdve jobb lesz. Egy frászt! Addig volt neked jobb, addig voltál biztonságban.
No persze, azért ott is vannak kivételek. Annyi csak a különbség, akinek bent nem volt biztonság annak kint sem lesz, akinek bent meg biztonság volt, hát majd kint nem lesz!

De elengedem már ezt a vonalat!
Eredetileg ott akartam kezdeni, hogy minek is látszik ez? Igen. Annak. ... Lábnyomnak. Nem kicsit. Nagyon. És nem kicsi. Nagy. Azt nem állíthatom, hogy óriási, de nagy. Hosszában is, széltében is. Nagy láb, nagy nyom.
Nem lehetett egy friss lenyomat, mert amúgy megvolt keményedve. Mondhatni "megkövesedett", de nem mondhatni, mert köze nincs a kőhöz.
Feltűnő az ujjak lenyomatának hiánya, viszont olyasféle saroknyomat sincs mit a cipő vagy a csizma hagy. Valamiféle kezdetleges sarutalp talán ...

Apropó! Nagy láb nagy nyom. Nagy láb! ... Nagyláb. ... Nagylábú!
A nagylábút eddig csak Észak-Amerikából jelezték. Az indiánok csak sasquatchnak nevezik. Megjegyzem, már 1811-ben is jegyezték. Emberszabású, két métert verő magassággal, két lábon jár. Tehát afféle jeti rokon.
Visszakanyarodva a fura forma talpnyomatra: "A biotechnológia szakértők azt állítják, hogy egy olyan élőlény, mint amilyennek a Nagylábú a beszámolók alapján tűnik, csak akkor tud kiegyenesedve járni, ha lapos, sík felületű talpa van." (Patterson film)
Oppá! Azért ez érdekes egybeesés az "én" leletemmel.
Ja! Hogy került ide? Hát tudom én? Nem rokonom nekem egyik sem.

Azért megjegyzem -csak hogy a képtelenség kategóriát kicsit félreüssem-, voltak már a Desedán és környékén furcsa esetek. Például a krokodil ugyebár 2000-ben. De akár Dessie jelenlétét is felemlíthetem akiről pedig én adtam hírt 2009-ben.
Legutóbb pedig 2017-ben jártam Dessie nyomában. Abban a beszámolóban benne van az összes többi tapasztalás anyaga is. Sajnos, azóta nyoma sincs.
De van ez. Most meg ez! Nos hát, nem árt arrafelé figyelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése