Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. november 22., hétfő

A futókör

2021.11.18. Kaposvár - Kinizsi lakótelep

Épül a város harmadik, 800 méteres futóköre.

A fotók készültek a fenti dátummal, akkor szerettem volna én is beszámolni róla, de hát megint " bekárogott a döglött varjú". Megjegyzem, hogy szerintem sem nem varjú, sem nem galamb, én a maradék tollazata után inkább azt mondtam volna egerészölyv.
Nagyon remélem, hogy időközben "elrepült".
De visszatérek inkább a futókörre.

Szépen alakul a nyomvonal, állítják be a melósok a szegélyköveket. Készül. Ma nem tudom, nem jártam arra, de nem lepne meg, ha ebben a ködös nyirkosban kicsit később kezdődne a meló.
Ez egy akkora jelentőségű és terjedelmű beruházás, hogy Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármestere -ki esetleg nem hallott volna még róla Szita Károly- személyesen számolt be róla egy videoposztban. Sőt! Azóta már egy újabb bejelentkezésében tudatosította a közélet iránt renyhébben érdeklődő városlakókkal azt is, hogy a munka a mostoha (hideg) időjárási körülmények ellenére folyik.
Megjegyzem, hogy eddig zömében napsütéses, napközben tíz fok körüli időjárással szerencséltetett meg bennünket az évszakfelelős, de van akinek ez már hideg.
De inkább az, hogy a mi polgármesterünk, szokásához híven, megelőzte a jelent.

A bejelentés propagandavideójától eltérően nem mindenki annyira lelkes a futókörtől. Olvastam én komoly vitákat generált hozzászólásokat a témában. Érvek s ellenérvek. Teljesen feleslegesen. Ugyan miért volna ez a beruházás haszontalan? Pláne miért volna káros? Pont az ellenkezője. Hasznos és érték.
Ott a területen a játszótér, a sportpálya, a tornapálya az eszközeivel ("kínzóeszközök").
Az valószínűleg költői túlzás a polgármester részéről, hogy ettől leszünk 2030-ra az országban a legegészségesebbek, de biztatásnak bőven belefér.
Aki meg utál futni -mint én is- az ne fikázza, hanem örüljön annak, hogy más örülhet.
Ha elkészül, felgumizódik mint a Hungaroring, juszt is kipróbálom.

2 megjegyzés:

  1. "házhoz visszük az egészséget", mondt a polgármester.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk inkább -lehetőséget a kezdő lépésekhez egy egészségesebb életmódhoz.
      Az egészséghez még sok minden kellene.
      No de ezt a polgármester is tudja.

      Törlés