Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. április 28., csütörtök

A hülyék kormánya

Úgy jártam mint Nagy Manitou. Bár ahhoz már öregnek érzem magam, azért lementem hídba!
Pontosítok. Levittek.
Reggel hallottam a hírládából, kép nélkül szoktam élvezni a hírműsoros televíziózást, mert bőven elég az is amit hallok, a látványra nemigen vagyok kíváncsi. Szóval, megütötte a fülem,
hogy a megkérdezettek közül:
"csak minden tizedik ember tudja, hogy mik azok az MNB-alapítványok."
Kicsit utána kapartam, s ez annyival pontosul, hogy csak minden tizedik választó és a hír a Fidesz irányából jön. Ők mérik. Örülnek is!

Akkor lássuk csak!
A választásra jogosultak száma úgy nyolc - nyolc és fél millió közé tehető.
Akkor nagyjából nyolcszáz, nyolcszázötvenezer ember van tisztában azzal, hogy mik is azok az MNB-alapítványok.
Állítólag, nálunk egymillió körül van a deviza-károsultak száma!
Rövidre zárva. Egymillió körül van azok száma, akiket ebben az ügyben csúnyán megloptak s bepaliztak, s a jelek szerint egy igen nagy részük még csak nem is tud róla!
Akkor most egyértelműsítem a címet, nehogy valaki is azt higgye a magyar kormány tagjait tartom hülyének. Nem! Ők nem azok! Őket másnak tartom.
A hülyék köztünk vannak. A hülyéken keresztül kormányozhatják az egész országot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése