Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. április 27., kedd

Ellenzéki mutánsok

Mutánsok mi?
Az ellenzék mutáns.
Ez "ócseny fasza". Akkor, én a mutáns ...

Szerintem, mindennek kellene legyen határa.
A régiek is így tudták, így tanították. Onnét tudom én is.

"Amint vége a járványnak, már nem kell maszkot hordani, és szabad tömegrendezvényt tartani, a CÖF békemenetet szervez. De nem akármilyet, hanem járványtematikájú eseményt" (444)
"A menet szervezését XXX az „egyre súlyosabb provokációkkal” indokolta. Hogy ki provokál? XXX szerint az ellenzék, akiket „mutánsoknak" nevezett." (444)

Az igazság az, hogy a cikk mellett ott a videófelvétel is hanggal. Belehallgattam. Sajnálom, de én már az efféle beszédeket nem bírom végighallgatni.
"Sajnos", nálunk a családban súlyos mutáció öröklődik generációkon át. Megmaradunk normálisnak akkor is, ha az ég találkozik a földdel. Értsd, a pokol a mennyekkel!

Biztos vagyok benne, hogy sokan vagyunk így. Sok az efféle mutáns. Mint ahogy a másik végleten is sok a mutáns. Csak ott másféle a terheltség.
Nagyobb farok jött ki, mint amekkora anno bement. Én azért abban bízok, hogy az ő mutációjuk még nem örökletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése