Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. augusztus 23., hétfő

Vár park (a nap kérdése)

2021.08.23. Kaposvár - Vár park

Az újonnan elkészült és átadott (2021.08.20-án) Vár park. Szép lett.
Megnéztük már a nyitás napján is, de a nagy tömeg miatt nem készítettem képeket róla.
Gondoltam majd hétfőn (ma) fotózok és elhatároztam szót nem ejtek az általam furcsának talált kivitelezési dolgokról  ...
Egyszóval semmi negatív!

Becsukom a fél szemem, mert amúgy szép.
A játszótér meg pláne. Az unokákat úgy kellett onnét kiimádkozni.

Miközben ők sokadjára is kipróbáltak minden egyes elemet, én körbesétáltam ismét, lőttem néhány kockát (egyesével a Kaposvár albumomban), majd elballagtam megnézni a kerékpár szervízt.
Semmi! 
Pontosabban egy jó nagy, délre üveg falu, üres helyiség. Se bringapont, se szerviz!
Ekkor még semmi, hisz nem egyszerű manapság kifogni egy megbízható üzemeltetőt, de azért a jobb szemem sarkában kezdett bizseregni az az idegszál, ami ókor önálló életre kel és "vidáman" rángatózik bizonyos élethelyzetek láttán.

El is érkezett az idegszál pillanata, amikor rányitottam volna a mellékhelyiségre. Volna, mert az objektumot zárva találtam.
A hölgyek a nőit is. Akkora felfestésekkel kelleti magát a hely, hogy szinte már kötelezőnek érzi az ember a használatra, akkor is ha nincs inger.
De volt.
Építettek egy akkora épületet mint egy kisebb helikopter hangár, oszt az egyik fele üres, a másik felét meg nem használhatod.
Felhívtam a városüzemeltetés által megadott számot, de ott válasz nincs, csak a bejelentéseket rögzítik.
Nos kérem! Volt közben olyasvalaki, ki a zárva tartott illemhely miatt volt kénytelen, gyerekkel együtt távozni.
A nap kérdése:
-Ha már most nincs pénz üzemeltetni, akkor mi lesz később?

Például azokkal a dolgokkal is, ami napi -de ha nem is napi hát heti- jelenlétet igényelne, mert ha nem, akkor a vártörténeti résznek esztendőt nem adok s úgy lepusztul mint az eredeti a török után. Ismétlem, a beruházás szép. Most az.
De kell legyen gazdája. Az nem a gondos gazda, hogy kivezényel öt közmunkást egy zsákkal és kiürítik a szemetes edényeket. Ahhoz a feladathoz elég lenne egy ember is. 
Nekem alapból furcsa, hogy egy ilyen helyen nincs egy gondnok?

Egy gondnok, aki visszaseperné a helyére a falra ráhordott murvát, a falakra ráfolyt földet, összeszedné az eldobált (vagy a szél hordta) szemetet, gazolna ahol kell, nyírna ahol már kell, füvesítene ahol még nincs, és eső híján akár locsolhatna ahol lehet, pótolná a fűszerkert kiégett növényeit (bíz már a megnyitóra kiégett egy jelentős része), nyitna és zárna mellékhelyiségeket, tisztán tartaná, felügyelné, stb, stb.

4 megjegyzés:

  1. Lehetne pénzbedobós automata, sok helyen már létezik, a gondnok ettől még nem felesleges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetne. No de rengeteg ott a gyerek a játszótér miatt, nem tudom mennyire sportszerű fizetőssé tenni?
      De a zártnál még az is jobb.

      Törlés
  2. Nem hiszem, hogy tudna a városvezetés olyat tenni, ami önnek megfelel. Szomorú élete lehet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alaposan téved. Tud olyat tenni. Megírtam azokat is, keresse meg.
      Amúgy meg, így, hogy nem is ismer, inkább a saját életét minősítgesse ne az enyém.
      Én sem elemezgetem azokét akiknek minden mindegy alapon, minden megfelel, csak az imádottaktól jöjjön.
      A reális látásmód más mint a vallási fanatizmusig beidegzett imádat. :)

      Törlés