Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2018. május 2., szerda

Egy régi, régi ...

2011. február 03-án datált írásom

Ez volt a következő bejegyzésem a MJ - Vándor blogon amelyiket "Hadban" címkével láttam el s írtam 2011. február 3-án.
Ahogy azt megígértem, megkezdtem s immár folytatom a katonai tárgyú, emlékű írások áttelepítését erre a blogra. Itt a helyük. Itt is! Emlékezzünk!

Ez egy régi kép, régi történet és egy régi elmaradás.
A képet 1985-ben rajzolta Molnár Róbert rajztanár, kivel rövid időre összehozott a sors és a sereg.
Kis időre kollégák lettünk.
Nem én lettem tanár, hanem ő lett katona! Tartalékos tiszti szolgálatát töltötte nálunk és közben a munkakapcsolatból barátság kerekedett köztünk.
Sajnos távoli helyről szólította a szolgálat Kaposvárra és leszerelését követően messze is ment. Győr környékére. Az idő múltán, a távolság és egyebek miatt, szem elől tévesztettük egymást.
Már nem is tudom biztosan, mire készültünk akkor, huszonhat évvel ezelőtt és ha tudnám sem lényeges. Arra viszont bizonyosan emlékezek, hogy a képet a laktanyában rajzolta rólam, valamikor késő este, éjjel. Ebből aztán az következik, valamiféle "kiruccanásra" készülhettünk. Mentünk abban az időben többet is, mint eleget.
Nagyon sokat!
Természetesen, a portrérajzot megőriztem régi barátságunk emlékeként és a múlt pillanataként. Üveg mögé került és egy ideig az irodát "ékítette", majd hazavittem, mert nem akartam volna, hogy kára essék. Aztán valamelyik költözés, vagy átrendezés kapcsán lekerült a falról és eltettem. Üveg mögött maradt, nehogy sérüljön, de nem került helye. Most azonban pótolom a régi, régi elmaradást.
Ma elővettem, új keretet kapott és már a helyét is kinéztem! Igazság szerint legutóbb Tameri hozta eszembe, Arc-Kép bejegyzésével.
Akkor meg is ígértem, megmutatom a rajzot és elmondom rövid történetét.
Íme! Egy kevés, rólam.

Ui.: Megkíséreltem anno, 2011-ben, felkutatni Molnár Róbert tanár urat.
Úgy vélem jó nyomon jártam, ezért levélélben kértem a feltételezett lakhelye polgármesterét -merthogy Róberthez nem találtam közvetlen elérhetőséget- értesítse a megkeresésről s adja át részére a megkeresésem és a fenti írást!
Természetesen a polgármester "úr" választ nem küldött! Nos, miért is nem lep meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése