Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. november 21., csütörtök

A pitiánerek nem bírnak leállni

Elképesztő pitiánerség ami ma velem megesett.
S mert kisstílű, hát nem is volna érdemes sok figyelmet fordítani rá, ámde egy keveset azért igen. Egy keveset, mert nem előzmény nélkül való és provokáló.
Ma részt vehettem egy fórumon, mégpedig a Somogy Megyei Nyugdíjas Parlament rendezvényén. Eddig jó.
Mire odaértünk, már majd megtelt a rendezvényterem, csoportokban beszélgettek a résztvevők. Még eddig is jó.
Természetesen, mint újonnan érkező, a terembe lépve köszöntem amit a hozzám legközelebb álló csoport tagjai viszonoztak is, kivéve egyvalakit.
S mert rám sem nézett, hát gondoltam nem hallotta. Van ilyen a nagy hevületben.
Igen ám!
De mert személyes ismerős volt, gondoltam ha felém tekint ráköszönök. Ezért aztán miközben másokat hallgattam, többször pillantottam rá, vagy fordítottam felé a fejem.
Piszkosul látványosan nézett mindig másfelé, holott előttem állt egy lépésnyire, amúgy testtel felém fordulva. Egyértelmű üzenet volt, hogy nem kíván észrevenni.
Nem szeretek tolakodó lenni, ezért otthagytam a helyszínt vele együtt.

Erre mit hallok vissza? Azt, hogy én nem köszöntem neki és neveljenek meg!

Hát álljon meg a hegyi lakodalmas menet, mert pöcse van a menyasszonynak! Tömegben nem szokás egyesével köszönteni mindenkit kivéve ha megállunk és szót váltunk. Volt jó néhány ilyen ismerős is, de a reklamáló erre nem tartott igényt.
Pedig, most végre válaszolhatott volna arra a kérdésemre amit a helyhatósági választások óta válasz nélkül hagyott. Akkori kérdésem válaszla sem méltatta.
Ha nem hát nem. De mert ezek szerint nem vagyok neki beszélő partner, fütyül rám és a kérdésemre, akkor most mi ez a nagy felhajtás?
Amúgy meg, a válasza tartós elmaradását, én vehetem sértőnek, ami akár arra is jogosítana, hogy ne köszönjek neki. Továbbá sértő az is, hogy ott voltam, előttem állt, miért nem nekem tette szóvá? Miért hátulról mellbe? Miért terhel ezzel mást?
Ellentétet akar vele szítani?
Felteszem igen, mert volt már hasonló pitiánerségben részem, nem egy, amikor szintén nem tőlem kérdezett az informálódni vágyó, de a kérdésébe már eleve benne volt a sértés. Arról ne is beszéljek aki másra sem képes mint sértegetni.
Amúgy azt mindegyik tudja, hogy hol s kinek kell pofázni ahhoz, hogy eljusson hozzám.
Pedig egyszerűbb volna tőlem kérdezni, nekem címezni.
Egyszerűbb, mert akkor volna válasz is, de hát sajnos páran megrekedtek a kampány gyűlölködésben, módszerekben, sértődöttségben. Váljék egészségükre!
Azt azért jó ha megjegyzi mindegyik, helyettem senki nem fogja az őket feszítő kérdéseket megválaszolni, én meg addig juszt sem, amíg nem személyesen nekem címzett az engem érintő kérdés.

A fotó. Nos a fotó: -A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak.- Ez a két mondat ott van a blog elején is. Lehet választani.
Én nem mondom, hogy igen, azt sem, hogy csak vannak, de az biztos, hogy a táblán mindig vannak sötét parasztok is, és teljesen mindegy a megvilágítás szöge, az is mindegy, hogy ki mozgatja azt a térfelet, a sötét paraszt az sötét paraszt marad a játszma végén is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése