Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. november 10., kedd

Ezennel átveszem

2020.11.10. Kaposvár

Esterházy híd

Ahogy a napokban ígértem is, bejártam a hidat, végig fotóztam és ha már ünnepélyes átadás nem lehet, hát én "átveszem".

"Rossz" hírem van.
"Rossz", mert a helyzet az, hogy a látvány nekem változatlanul tetszik.

Nem azért mentem mustrálni, hogy hibákat keressek, az pedig, hogy ez mennyibe fájt az adófizetőknek, és volt-e értelme megcserélni az utat az autóbusz pályaudvarral, nem dolgom eldönteni.

Nekem a ferdepilonos híd is tetszik, pláne a liftekkel, padokkal, virágládákkal feldobott átkelő pályával együtt.
Az autóbuszpályaudvar is, mert tágas, rendezett. Ha egyben nézem akkor meg pláne tetszik, ha pedig a vasútállomással, az előrehozott mozdonnyal, a színházzal, körforgalmakkal, útpályával, a megújult Petőfi térrel, egyszóval a teljes kép együtt, akkor meg nagyon tetszik.

Egy aggályom van. Nem. Kettő. Vajon lesz majd pénz az állagmegóvásra is?
A másik pedig az, hogy mit tesznek majd ezzel az emberek (csikk, rágógumi, szemét)?
Ha már elkészült, ha már ennyi pénzbe került, akkor óvjuk meg.
Óvjuk meg együtt. Azok is vigyázzanak rá akiknek tetszik, azok is akiknek nem, és azok is akik megépíttették.
Ez az egész, ez a "grandiózusnak" is mondható alkotásegyüttes akkor lesz igazán drága, akkor lesz iszonyatosan drága, ha pár év alatt elcsúfítjuk, "lelakjuk".

Ui.:
A vetített képsor nem az igazi látványt adja, mert az automatika megvágja a képkockákat a beillesztésnél és úgy vetíti le.

Ha érdekelnek a vágatlan képkockák, akkor a Google Fotók közt itt: Kaposvár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése