Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. november 6., péntek

Orosz vakcina ... (ez tán biznisz?)

Miért lett ez ennyire sürgős? Miért lett pont az orosz vakcina ennyire sürgős?
Egy kérdés motoszkál bennem emiatt ...
Mielőtt elmondom, előtte fontosnak tartom megjegyezni, hogy egyáltalán nem vagyok oltásellenes.
Az idény szerinti hagyományos influenza vakcinát is már hetekkel ezelőtt felvettem.
Minden bizonnyal a vakcina lesz majd a megoldás a covidra is, de ... De az legyen maximálisan biztonságos. Nincs helye a kapkodásnak!
Akkor mi annyira sürgős abban az orosz vakcinában, hogy már klinikai kipróbálásra is ide akarjuk hozni, a jövő év elejére már nagy tételben akarjuk hozni, sőt ... Sőt, állítólag arról is folyik a tárgyalás, hogy nálunk is legyen a vakcina kihelyezett gyártása.
S hogy mi az a kérdés ami motoszkál?
Nem azért ez az őrült sebesség, mert az orosz vakcinát, rajtunk keresztül, így lehet nagyon gyorsan bejuttatni az EU-ba?
Nem értek én az engedélyeztetés folyamatához, de amiket eddig olvastam a témában az kicsit más volt, más menetrendeket írt és nem volt ennyire sürgős.
Miért is kell ezt ennyire gyorsan bejuttatni az EU-ba? Biznisz?

Nekem ez a gyorsaság nem bizalomerősítő, és amíg motoszkál bennem ez a biznisz kérdés miatti biztonság "háttérben tartása", hát nem érzem most sem, és szerintem majd tavasszal sem, a késztetést rohanni és felvenni az oltást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése