Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. május 25., kedd

Most lett tele a hímtagom

2021.05.25. Kaposvár

Igyekszem moderálni magam, mint a cím is mutatja.
De amúgy tényleg. Most lettem torkig a nemtörődömséggel.
Mi a büdös ürülékért nem lehet egy "szájbaszekszuált" munkát odafigyeléssel, tisztességgel, mások agyának, idegrendszerének felesleges felkurblizása mentesen elvégezni?

Jelen esetben a rendszeres fűnyírásról beszélek.
Az elmúlt években már jó néhányszor tettem szóvá a melósok vezetőjének, hogy az nem kellene a munka velejárójának lenni, hogy ők nyíráskor televerik a kocsikat füvel kosszal.
Hol a rohadt ponyva amit kifeszítve megvédhetnék más tulajdonát?
És az a jobbik eset, ha csak fűnyesedéket, némi földet és egyéb szemetet vernek rá a gépkocsira, no de mi van a sérülést okozó darabos cuccal? Mi van ha sérül a fényezés, festés? Na mi? Gondolom én, lószerszámot a tulajnak.
Mellesleg szúrom közbe, hogy amíg a kocsi csupa dzsuva addig a sérülést képtelenség kiszúrni. Mire észreveszem, hogy a nemtörődöm melósok megint összebaszarintották a kocsi oldalát és elmegyek lemosni, addig mind eltűnik mint szürke szamár a ködben.
Ha meg kár is előkerül a mosás után akkor majd mi jön? Mutogatás?
Ma is szóvá tettem, ma is mentegetőztek, ma is ígérték: -"legközelebb lesz ponyva", "-szólunk a főnöknek", "-ismerjük a gondot, mások is szóltak", -"tavaly nem mi voltunk", ...
Nyilván. Ígérni bárki bármit tud. Az megy ebben a városban, volt is kitől eltanulni.
Én meg persze elhiszem, mert ugye tollas a hátam. Hát nem! Kurvára elegem van.
Még fontolgatom, hogy holnap tegyek hivatalosan is panaszt, vagy megvárjam a következő nyírást? Hátha tényleg lesz ponyva?
Gondolom én, nem csak engem bosszant ez.
Képzelem, mennyire lehet "boldog" az a szerencsétlen kárvallott tulajdonos, akinek ma telibe nyomta kővel a traktor a kocsiját. Szemmel látható lett a kár.
Nem én találtam ki, a melósok mesélték el.
Tudom, tudom. "Ha megdobnak kővel, dobj vissza kenyérrel."
No meg tartsd oda a kocsi másik "orcáját" is ugye?
Ha úgy döntök, adok még egy esélyt és az nem jön be, akkor a hivatalos panasz mellé viszem a telibe cseszett kocsimról készült képeket is, és viszem a mosás számláját is. Jobb esetben csak azt.

Addig viszont üzenem a főnök úrnak, végezzenek tisztességes munkát -tudom, hogy létezik a ponyva mert már láttam másutt az alkalmazását- illetve ellenőrizze, ellenőriztesse már a "teszek az egészre nagy ívben" melósokat.
Nem lepődnék meg, ha ott lett volna a kisteher platóján a ponyva, csak ugye ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése