Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. december 12., vasárnap

Ki lesz ma a F1 bajnoka?

2021.12.12. 
Abu-dzabi Nagydíj

Nem ebbe a blogba szoktam F1-s bejegyzéseket írni. Ez az egy lesz a kivétel. Oka van, majd rátérek mindjárt. Előbb azonban ...

Minden idők tán legszorosabb idénye, pontegyenlőséggel áll az élen a hétszeres világbajnok Hamilton és a címre törő hatalmas tehetség Verstappen.

Az ezüst nyíl a vörös bika ellen. Kemény küzdelem ígérkezik. A tét a vb cím, vagy új világbajnoka lesz a F1-nek, vagy pedig soha nem látott magasságba emelkedik a nyolcszoros győztes.

No és akkor az ok amiért ebbe a blogba írtam ezt a bejegyzést.
Nem csak a F1 aszfaltcsíkjain, de a szurkolók közt is megy az öldöklő küzdelem.
Régóta követem a F1 küzdelmeit, láttam Schumachert a pályán, láttam Alonso és Vettel vb győzelmeit, no és hát a ma búcsúzó nagy kedvenc Raikkönen vb címet érő futamait is. Nem minden futamot láttam, de ha nem akkor is követtem az aktuális híreket és ami elém kerül az F1-ről elolvasom.

Sajnos a hozzászólásokat, reakciókat is.
Ezért került ez az írás ide. A F1 hírek kommentszekciója tökéletesen leképezi a társadalomban is uralkodó igen súlyos állapotot. Az évtizedek alatt, a társadalmat ért érzelmi és értelmi szőnyegbombázás beérett.
Természetesen nem csak itt. Mindenütt. Már a sport szeretete is szétválaszt, indulatokat, gyűlöletet szít a másik ellen.
Ne várja senki, hogy idézzek itt egyes megnyilvánulásokat. Eszemben sincs!
Aki olvas kommenteket az érti amire utalok, aki meg nem, az ha érteni akarja akkor olvasson ... de inkább ne tegye.
Lehet, hogy csak nekem érthetetlen, de nekem az ha egy élsportolót ugyanaz a gyűlölethang kíséri mint a politika ellentmondásos személyeit.

Még két óra és lehet szurkolni. Győzzön az aki ma jobb lesz. És békesség. Ez sport.

1 megjegyzés:

  1. Az F1 új, 2021-es évad világbajnoka Max Verstappen.

    Röviden összefoglalva, hihetetlen futam lett az utolsó. A rajtnál Hamilton lerajtolta Verstappent és az utolsó körig vezette a futamot. Az utolsó körben, a futam újraindításakor, Verstappen rajtolta le Hamiltont, az élen futott be és ezzel világbajnok.
    Megérdemelte. Ebben az évben ő szerezte a legtöbb futamgyőzelmet, a legtöbb pole pozíció, a legtöbb dobogós helyet.

    Vannak elemezni valók, nosza szurkolók lehet egymásnak feszülni, gyalázkodni, ellenségeskedni. Én arról már nem fogok értesülni, mert nem olvasok többé kommentet.

    Egyet sajnálok a mai futamon, hogy Raikkönen az utolsó futamán nem tudott végig menni. Nagyon sajnálom.
    Nekem hiányozni fogsz Jégember!

    VálaszTörlés