Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2012. március 5., hétfő

Majdnem kerek



Egy alkalommal már elkövettem, hogy átvettem szellemi terméket. Képet is? Nem emlékezem. Mindegy, végül is rajt a logó. Most akkor képet is, szöveget is. MJ 999 (kilencszázkilencvenkilenc) számig "lökte a rizsát".


Ím, emitt la:
"999. (kilencszázkilencvenkilencedik)
Harshad-szám. Amely az adott számrendszerben osztható saját számjegyei összegével.
A „harshad” szó a szanszkrit harṣa szóból származik, és „nagy vidámság”, „nagy öröm” a jelentése.

Köszönet mindenkinek, ki erre járt, akárha egyszer, avagy több alkalommal is.
Köszönet a maradóknak és a visszatekintőknek
Köszönet a hozzászólásokért, akár egyért is, avagy többért.
Köszönet a kitartásért és pláne a barátságért.
Nem ragozom tovább. Köszönet mindenért.

Ki régebb óta nézeget be hozzám, tudja, én nem évekről és nem kerek számokról emlékezek meg. "666 (hatszázhatvanhat)" volt az első, majd
a "777 (hétszázhetvenhét)" és utána a "Nekem nyolc".
Most pedig közeleg az "ezredforduló.
Úgy mondom, ez "nagy vidámság". Hogy nagy "öröm lenne"? Azt én nem tudhatom."

Nahát! Akkor lehet vidámkodni, örömködni! Legalább törlesztettem egyet.

5 megjegyzés:

  1. Jól nyomja az öregem... Te hol tartasz Bohóc?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Messze. :)) 143. De hát, ami késik ...., na arról írok néha, ami késik, viszont remélem nem múlik.

      Törlés
  2. Elsőre nem igazán értettem, hogy miről van szó. Kicsit utána néztem, és rájöttem ilyet is csak egy Bohóc tehet, egy igazi Bohóc így nagy betűvel: önzetlenül örül, mások örömének.
    Szinte hihetetlen, de jó tudni, hogy mégis van ilyen. Itt nálad biztosan. Szép álmokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az elv lenne a nyerő, nem pedig az, ami manapság dívik, hogy dögöljön a szomszéd tehene.

      Törlés
  3. Óóóóó! Túlértékeltek! Azért nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés