Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2012. december 14., péntek

Még mindig ...



A képnek -bár azért ez nem teljesen így van- vajmi kevés köze van a mondandómhoz és elébe menve a találgatásoknak azt is elárulom nem is én vagyok rajta.
Azért csak elárulok valamit magamról is.
Még manapság is az egyik kedvenc énekesnőm Vincze Lilla.
Jöjjön hát inkább Ő és amit elmond ...


"Miért látszik úgy, hogy minden elveszett?
Miért, hogy minden út a pokolba vezet?
Miért tanultunk így meg ölni?
Miért nem félünk semmitől?

Nézd, hogy milyen könnyű nem gondolni Rád.
Célpont vagy nekem, egy bábú semmi más.
Eltalállak, ügyes voltam. De ne dicsérj meg, nincs miért!

Miért gondolod, hogy Te majd más leszel?
Miért lennél más, ha védekezni kell?
Nem érzel majd, semmi szégyent. Ez a dolgod, ne gondolj rá!

Refr.:
Nem kell a tűz, én nem lángolok, nem kell a hit, ami régen.
Nem kell a zászló én így harcolok. Ó, micsoda szégyen.
Nem kell a tűz, én nem lángolok, nem kell a hit, ami régen.
Nem kell a zászló én így harcolok. Ó, micsoda szégyen.

Higgadtan várj, így biztosra mész, a pillanat eljön majd érted.
A hit csak zavar és föllelkesít, így nem lehet, csak hideg fejjel.
Nem kell, hogy gondolkodj, pár szó elég. A parancsot így is érted.
Ne gondolj Rám, ez csak megzavar, ha hibázol most, akkor véged."

Refr.: -

4 megjegyzés:

  1. "Nem kell a tűz, én nem lángolok, nem kell a hit, mint régen." Hit nélkül lehet ölni...sajnos.

    VálaszTörlés
  2. Jó nézni a katonákat, békében. Elárulom, én még meg is hatódom, amikor látom a rendezett sorokat, a fegyelmezett arcokat. Aztán azt gondolom:csak maradjon mindig így, ne kerüljön elő a fegyver, mert mindenkit vár valaki otthon...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így legyen! Soha ne kerüljenek elő a fegyverek.

      Törlés