Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2019. november 18., hétfő

Kultúremberek vagyunk ugye? Európaiak?

2019.11.18. Kaposvár (egyik nagyáruház)

Nem először láttam, nem most szúrt szemet ez a fajta vásárlói mentalitás. Azt sem hiszem, hogy ez helyi jelenség, biztosan nem az.
Ezek itt a fotón, még a kisebb gondok, mert egy részük olyan, amit az árufeltöltők majd visszavihetnek a helyükre.
Egy részük! mert a szétcincált már nem olyan, no meg a pákárut is selejtezni kell. Mint azt a vajat, margarint, húsárut amit ezt megelőző ottlétemkor láttam, csak akkor nem fotóztam.
A kár ugye az egyik dolog, a másik a mentalitás.
Nekem ez eléggé "beteges" gondolkodásmód. Kultúremberre valló ugye? Művelt európaira? ... Egy nagy fenét. Meglehetősen érdekes értelmezése a dolgoknak, igen furcsa egy észjárásra vall.
Bezzeg amikor a muszlim migráns eldobta a sertésmáj konzervet! ... Akkor volt nagy arc!

2019.11.18. Egy másik történés

Ma jutottam el odáig -no meg az időjárás is-, hogy a nyári abroncsokat átcseréljem a télire. Nekem felnin van mind a két garnitúra, magam tárolom és magam szerelem.
Ma, amikor a jobb hátsó kerékhez értem -mellesleg az volt az utolsó a négyből-, lepattintottam a dísztárcsát, és döbbenet ... hiányzott egy kerékanya a négyből!
Alaposan végigrágtam fejben.
Az kizárt, hogy tavasszal nem került fel, ugyanis akkor másodmagammal csináltuk a vejemmel és mindketten leellenőriztük.
A kocsit hátul nem szerelték, elöl volt féktárcsa csere, de mellesleg -túl azon, hogy a szerelőm igen precíz srác- a szerelés ideje alatt végig ott voltam.
Defektem nem volt, tehát akkor sem hagyhattam el. Magától pedig nem jön le az fix x!
Tehát valaki leszedte. Lelopta az anyát!
Hát anyád!... Meg az apád is!
Apád jobban tette volna, ha selejt helyett inkább sámlit csinál, anyád meg jobban tette volna, ha kiönt a fürdővízzel együtt az ablakon!
Általában két gyerekülés is van a kocsiban. Azt hiszed, te állat, hogy dísznek?
Azt, hogy az én farkammal legyezed a csalánt tán szóvá sem teszem, de nem csak velem játszottál, hanem mindazokéval akik beültek mellém. A családtagjaim te féreg!
Van egy elgondolásom ...
Mert pár hónapja eltűnt a kocsinkról a tetőantenna is. Joggal feltételezem, hogy akkor kellett az anya is. Merthogy a Liana, nem egy egyszerű darab.
Minő véletlen, hogy akkortájt tűnt el a környékünkről egy ilyen típus! ... Eladásra ment?
Kurva nagy szerencséd van, mert ez csak egy teória, az is lehet téves. Lehet.
De valakinek igen nagy szerencséje van, mert ha volna bizonyosságom, bizonyítékom, hát az a minimum, hogy az életben nem játszhatnál négykezest zongorán.
A "kultúrember"! Legalább a dísztárcsát ne tetted volna vissza, hogy észrevegyem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése