Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. február 25., csütörtök

Tilosban járó. D. arborétum

2021.02.25. 15:10 körül  Deseda arborétum
No de hogy került ez oda?

A személykocsi az arborétum területén állt -vagy áll még azóta is-, közvetlen a gyalogos hídon beérkezőket fogadó tábla mellett.
No de, hogy jutott el oda? És miért?

A forrástól a gyalogosközlekedést biztosító fahídon keresztül biztosan nem. Elvileg, a Magyaregres felől az arborétum aljáig, az egresiek csónakkikötőjéig vezető murvás út végén sem hajthatott be, mert azt oszlopokkal lezárták. Hacsak ki nem húzták valakik.
Marad a nyugati részen lévő nagykapú. De ahhoz nyitva kellett lennie.

Ha nyitva is volt, akkor is marad a miért? Ennek a kocsinak ott nincs keresnivalója.
Erre mondják azt, hogy a pofátlanság csúcsa!
Az arborétum mind a 28 hektárja, elvileg helyi védettséggel bíró terület, gyalogutakkal a gyalogos túrázóknak, játszótérrel a kicsiknek, pihenőpadokkal a megfáradtaknak és a szemlélődőknek, ritka növényekkel lombhullatókkal és örökzöldekkel.
Őzek, nyulak, borzvár, madárvilág, rovarvilág, gombavilág.

Nem való oda sem a kipufogógáz, sem a csepegő olaj, sem a motorzaj, sem az ennyire lusta "kiránduló". Lusta? Szívem szerint máshogy is nevezném.

6 megjegyzés:

  1. Lehet dolgozik, a munkáját végezte? Szerszámokat, anyagot, barmit szállitott, stb, stb, stb.
    Nem tudjuk.
    Persze ettől még lehet zsigerből nekiesni, lehordani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem. Ha úgy lett volna, akkor nem írom meg.
      Meglehetősen ritka ebben a furcsa kis világunkban, hogy fiatal hölgyek járnak erdészeti munkára saját kocsival és mert az lerobban, hát fennen hirdetik: -"ha nem indul be most sem, akkor belelököm a tóba."

      Törlés
  2. Tényleg furcsa...
    Mert hogy ez az infó kimaradt a történetből.
    Esetleg tudni azt is miért és hogyan jutott oda ahová?
    Hátha ez is kiderül, csak kérdezni kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem maradt ki, hanem mint lényegtelen nem került bele. Ez a kis adalék semmit nem változtat azon a rideg tényen, hogy az autónak nincs keresnivalója az arborétumban. A "kérdezni kell" kitételre csak annyit, hogy nem dolgom senkit faggatni. Pláne nem azt aki tilosban jár. Nem vagyok a törvény embere (például rendőr).

      Törlés
  3. Nézd én nem akarok ezen rugózni, de ez nem gömbölyű. Hallótávolságban vagy, vagyis a közelben. Oda kell menni és szólni, kérdezni hogy mégis mit keres itt autóval? Normális hangnemben, nem számonkérve.
    Aztán válaszol valamit.
    De te nem szólsz neki, nem kérdezed, szó nélkül elmész mellette, majd itt felháborodva írsz róla.
    Ő legközelebb is bemegy, mert miért is ne?
    De a lényeg, hogy nem tudni miért ment be autóval! Nem tudjuk.
    És amíg nem tudni nem szerencsés ítélkezni, minősítgetni se.
    Nem korrekt.
    Részemről ennyi a történet. Be is fejeztem, nem ér többet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézd meg a fotókat. Nincs rajta a monogramom. Nem én lőttem és nem én voltam a fültanú. Viszont a forrás ezer százalékig megbízható. :)
      Ez az egyik. A másik. Már mondtam, hogy nem vagyok hatósági ember. Viszont tapasztalásom van.
      Egy példát mondok csak. A lehető legudvariasabban szóltam egy hölgy vezetőnek aki veszélyhelyzetbe sodort: -Kezét csókolom! Nem működik a baloldali irányjelzője. ... Még anyám is felemlegette.
      Te nem ezen a bolygón, ebben az országban élsz?
      Aki járt már az arborétumban -de le is írtam- az tudja, hogy oda csak úgy nem lehet behajtani. Tényleg nem értem, hogy mit nem értesz?
      Pláne nem értem, hogy miért véded ennyire kitartóan amikor tudatos szabályszegőről van szó? Tán mindent el kell nézni? Minden mellett el kell menni?
      Szerintem ez teljesen korrekt így rendszám nélkül!

      Akkor a te felfogásod szerint nyugodtan lehet quaddal száguldozni a kerékpárúton, krosszmotorral száguldozni a kalanderdőben, szabadon futtatni a kutyákat a biciklisek közt, strandon, arborétumban, bárhová behajtani ahová tilos és bárhol leparkolni ahol tiltott? Miféle elbaszott országot akarsz te?

      Törlés