Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. február 3., szerda

Alacsonyan szálló ... nano ufó

2021.02.03. Deseda

Na most akkor mi a franc az? Az alsó fotón a dátum felett.
A két kockát pár másodperc különbséggel lőttem.
A pár másodperc arra kellett, hogy guggolásból felálltam.

Azt a valamit, ott a felvétel közepén, a kép készültekor észre sem vettem. Kérdezné a művelt orosz:
-"Mi a szent szar az"?

Nos kérem! Nem tudom. Vagy ott van, vagy nincs.
De ha nincs akkor mitől látszik?
Vagy jön valahonnét, vagy megy valahová. Hát ez az!
Mert ha jön, vagy megy valahová, akkor egyrészt rohadt gyors, mert nem vettem észre, másrészt meg ... alacsonyan repülő azonosítatlan tárgy.

Ott van, így tán jobban látszik. Meg kezelhető. Nagyíts rá. Én is megtettem, nem mentem vele semmire. Nem lettem okosabb.
Ez pontosan az, aminek látszik! Tudja a franc!
Érdekes no! Elgondolkodtató.

Ha ez ufó, nem mondom, hogy az, csak ha ... akkor meglepően kicsi. No de!
Ha van valami amiről azt sem tudjuk, hogy igazán van vagy nincs, akkor honnét tudnánk azt, hogy mekkora? Ekkora. Vagy ekkora is. Ha jobban tetszik, akkor ez épp ekkora.
Miért ne lehetne ekkora?
Ha ahhoz mérem, amit az oltással bejuttatnak a véráramba (egyesek szerint), ahhoz képest ez óriási! Ha meg úgy nézem, hogy az a bejuttatás mekkora egy "elmerotty", akkor ez a nano. Nano ufó.
Alacsonyan szállnak a nano ufók a nád előtt. Holnap eső lesz? ... Mit tudom én?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése