Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2022. augusztus 5., péntek

Lesz ebből valaha híd?

2022.08.04. Deseda

Lesz ebből valaha is új híd?
Megesküdni nem mernék, de mintha pár hónapja én itt több elemet láttam volna. Sajnos az én fotóimmal nem tudom összehasonlítani, mert a deponált elemeket januárban fotóztam és utána érkezett még a többsége. Viszont én jóval több elemre emlékszem a bekerített részben.

Ha rendelkeztek fotókkal akkor legyetek szívesek, vagy erősítsétek meg a gyanúm, vagy cáfoljátok meg.

Egyet viszont biztosan állíthatok, és azt szépen tudom dokumentálni is, hogy a helyzet a híd környékén változatlan.
Annyit foglalkoztam már ezzel a szerencsétlen leszakított híddal az idei évben, hogy ennyi idő alatt egy kis segítséggel akár fel is húzhattuk volna az újat.
Nyolc hónap telt már el!
Legutóbb a: -Kihalt szakma lett a tájékoztatás? Miért áll a munka minimum két hónapja?
címmel (2022. május 22-én),
előtte a: -Lassú munkához idő kell címen
( 2022.május 03-én),
azt megelőzően pedig a: -Komoly híd készül (2022. január 15-én).
Itt jegyzem meg, hogy a régi híd bontásának, a fotók szerint már január 13-a előtt nekifogtak a "szorgos" kezek.

Azzal inkább nem untatok senkit, hogy az idei évet megelőzően hány alkalommal írtam a roskatag hídról. Roskatag volt szegényem, vetemedett girbegurba de legalább állt!

Az előzmények, az idei év történéseinek ismeretében az új híd el fog készülni szeptember 30-ig?
Ha nem, akkor mikorra? 
Ha tényleg jól látom és elhordják az új híd elemeit, akkor hová, miért, és miből lesz itt új híd?
Ha nem is lesz új híd az idén, akkor a vízből visszaemelik a beszakított elemet, vagy továbbra is csak "feketén" -illetve körbe- lehet bejárni?

Én most már nem csak viccből, de egészen komolyan azt javaslom, hogy hagyják a fenébe ezt a hídépítést. Túl drága, vagy túl bonyolult. Mindegy.
Bontsák el ezt a rozoga hidat végleg, új nem kell, helyette bővítsék inkább a kalanderdő jelleget, feszítsenek ki két pár kötelet két pár fatutajjal és sokkal komolyabb élmény lesz a bejutás mint a nemlétező hídon dübörögni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése