Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2023. november 7., kedd

Elment egy a régi öregek közül (†)

2023.11.03. 10:00 Kaposvár Keleti temető

Búcsúztatunk. Egy régi kollégát, régi harcostársat, az első alakulatom bajtársai közül. Mondhatom hát, egy régi nagy öreget.
Kevéssel később került a rádiótechnikai századhoz mint ahogy én ott megkezdtem katonai pályafutásom, de ő már tapasztalt katonaként érkezett s vette át beosztását elődjétől.
Tette a dolgát, jól, hozzáértéssel tette a dolgát, szolgálatvezetőként sok-sok éven át gondoskodott rólunk, gondoskodott a század személyi állományáról a szürke hétköznapokon is és a mozgalmas gyakorlatokon is.
Nem kis munka volt az övé, összetett és szerteágazó, nem kis felelősséggel.
Együtt szolgáltunk a rádiótechnikai század -akkor már Jedlik Ányos Légvédelmi vezetési század- megszűnéséig. A felszámolási parancsot követően szakterületével elszámolt becsülettel majd szolgálati nyugállományba vonult.

A fotót a 2018-as bajtársi találkozónkról készített beszámolómból vettem át.
Sajnos azóta sem volt találkozónk és sajnos ha legközelebb lesz -ha lesz- ő már nem lesz a fotón. Látható valójában nem lesz ott. Nem ő fog állni a legalsó lépcsőfokon. 
Szebben én sem tudok róla szólni, mint amit Pájer ezredes -akkori légvédelmi főnökünk- mondott nekem a temetésen: -"Jó srác volt. Csendes, tisztelettudó, jó katona."

Mayer Róbert (†) honvéd zászlósra emlékeztem. Érte szólt a lélekharang.
2023. október 19-én kelt át a nagy folyón, 68 évesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése