Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2024. augusztus 25., vasárnap

A csónakja már messze jár (†)

2024.08.25.  Kisgyalán

Szia Csaba! Őrnagy úr!

Sajnálom! Megkéstem. Nem volt szokásom, de megkéstem.
Nem is keresek mentségeket. Hiba. Nagy hiba.
Itt lett volna a helyem a búcsúztatón, az utolsó tisztelgésen.

Augusztus 16-án ért el hozzám a hír, hogy 2024. július 20-án beültél a révész mellé és átkeltél a nagy folyón, 29-én pedig megvolt a búcsúztatód.

Ma értem oda egy kicsiny lánggal, ma hajtottam fejem és ma búcsúztam némán, egyedül. Senki nem volt már a temetőben rajtam kívül, csak a lenyugvó nap látott.
Tán jobb is így. Azért bánt, hogy így esett és hiányérzetem van.
Évekig szolgáltunk együtt te mint az alegység parancsnoka s én mint a helyettesed. Együtt hagytuk el a posztot is, együtt vonultunk nyugállományba és még sok minden
volt együtt. Majd lassan elmaradtunk egymás mellől, hanyagoltuk a barátságunk.
Hiba volt! Nagy hiba! Visszacsinálhatatlanul nagy hiba.

Tóth Csaba őrnagyra (†),
a Magyar Honvédség 64. Boconádi Szabó József Logisztikai Ezred Helyőrségtámogató alegységek volt parancsnokára emlékezek most ezekkel a sorokkal, és emlékeztem a sírjánál a most el nem mondott gondolatokkal.

2 megjegyzés:

  1. Nem egyedül késtél el Józsi ! Csaba szinte titokban , észrevétlen távozott lehetőséget sem hagyva (hagytak) az utolsó tisztelgésre !
    Sajnálom ! 🖤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a zárójelbe tett szó ... na az ami nekem nagyon értetlen, érthetetlen és emiatt rohadtul zavar és dühít.

      Törlés