Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. május 17., vasárnap

Kaposvári retro

2020.05.17. Kaposvár

Retro, retro, ... csak hát ez itt is maradt.
Ez egy olyan visszatekintés a múltba, amit testközelből lehet nézni.
Sőt. Akár meg is lehet tapogatni.

Bár a rozsda fog. Tapad. Főleg vizesen.
Ez utóbbi áll az áramra is, már ha van még bennük delej. Remélem nincs.
Nincs, és nem csak az izzók hiánya miatt maradnak sötétben is rozsdás vasoszlopok.
Divatos most a retro Kaposváron.
Az egyik legnagyobb közösségi hálón külön csoport gyűjti a régi kaposvári fotókat.
Jó dolog. Én is szívesen nézegetem az ott feltöltött fotókat, sok köztük amit láttam,amire emlékszem. Meglehet, egyszer átnyálazom a papír alapú fotóarchívumom s magam is küldök oda pár felvételt. Addig viszont marad az időutazás a jelenben.
Ezek alatt a világító oszlopok alatt tán még gyerekkoromban is jártam. Abban az időben elég sokszor megfordultam arrafelé. Na merre felé?

A helyszín könnyebb azonosíthatósága kedvéért, a fotók külön-külön is megtekinthetők az: Ez is Kaposvár fotóalbumomban.

1 megjegyzés:

  1. Jó napot, hogy vagy? Brazil vagyok, és új követőket keresek a blogomhoz. Én is követhetek téged. Új barátok is szívesen látunk.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    VálaszTörlés