Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. június 5., péntek

A korrektség jegyében

2020.06.05. Somogyaszaló

A tegnapi bejegyzésem mai folytatása.

Ma, kora délelőtt, nyolc körül -tehát alig hivatalkezdés után-, telefonon felhívott Somogyaszaló polgármestere és meginvitált a kamerafelvételek megtekintéséhez.

Több szempontból is meglepett és nagyon kellemesen csalódtam. Egyrészt a polgármester asszony közvetlen stílusán, másrészt a meglepő gyorsaságon és nem kevésbé azon, hogy egy válasz helyett személyes találkozóra és a felvételek megtekintésére invitált.
Korrekt!
Elszoktam az efféle közvetlen, gyors és emberközpontú ügyintézéstől. Elszoktam, mert ez nem az a harminc napot három évre -vagy az örökkévalóságnak- kitolom hozzáállás, amit volt "szerencsém" megtapasztalni az időközben megszűnt Kaposvár Megyei Jogú Város Városgondnoksága felől.

Az előzményekhez.
Tegnap jeleztem (S hogy miért nem fordulok az önkormányzathoz? Még lehet, hogy megteszem.), esetleg hivatalos bejelentést is teszek, nemcsak a blogon füstölgök.
Mire a blogbejegyzést befejeztem el is döntöttem, és még a megjelenés előtt írtam a polgármester asszonynak. Érdemes volt.

Nos, megtekintettük a kamerafelvételeket, de most sajnos nem hozott eredményt. De legalább megpróbáltuk. Közben néhány dologról elbeszélgettünk polgármester asszonnyal, de az már nem tartozik sem az ügyhöz, sem a nyilvánosságra. Inkorrekt lenne a részemről nyilvánossá tenni, hisz nem jeleztem ebbéli szándékot, ő pedig nem tudhatta, hogy én blogot írok.

Annyit azért elárulhatok, olyannyira kellemesen csalódtam, olyannyira várakozásomon felüli volt ez a találkozás és a "tuja történet" folytatása, hogy csak azt mondhatom, irigylem a somogyaszalóiakat a polgármesterükért.

2 megjegyzés: