Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. július 14., kedd

Egy elképzelhetetlen halál

2020.07.14.

Hozza a hír ... meghalt Bogdán László Cserdi polgármestere.
Már ezt is nehéz hinni, de a hír az, önkezével vetett véget az életének.
Szeretném hinni: -hogy akinek halálhírét költik az hosszú életű lesz ezen a földön.
Szeretném hinni ..., de sajnos olyanok is megerősítik kiknek a szavában nincs okom kételkedni. Mindeközben, nem hallom a hírgyárakat ... sokakban ezért is a kétség.

Öngyilkos lett. ... Elképzelhetetlen, megmagyarázhatatlan, hihetetlen és szörnyű végkifejlet ... talán ember nincs aki erre számított volna.
Ő bevégezte, áthajózott, de a története nem ért véget ... szörnyű lesz a folytatása is.
Kétkedés, elméletek, vádaskodások, ... mélyül a gyűlölet.
Pedig Bogdán Lászlónak (†), Cserdi polgármesterének, sem az élete, sem munkássága, ezért hát az öröksége sem a gyűlölet.

6 megjegyzés:

  1. Rettenetesen megrázott engem is a hír, mikor már bizonyosságot lehetett tudni. Ő egy igaz EMBER volt,kikből nagyon kevés van! Mindig az előre-példa mutatás volt benne. Megmutatta,hogy-hogy lehet változtatni különböző módon, akár viselkedéssel, akár "csak" tettekkel,hogy jobb, szebb, élhetőbb életet élhessenek a település lakói. Ők akiknek bebizonyította,hogy lehet másként is boldogulni, mint "semmittevésből". Nagyon sajnálom! Részvétem a családnak, és a település lakóinak. Hogyan tovább??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Márti! Ez a nagy kérdés. Hogyan tovább? Hogyan tovább Cserdi? Hogyan tovább cigányság? Hogyan tovább Magyarország?

      Törlés
  2. Írnék erről hosszasan...
    De ma csak egy versre futotta.

    Sajnálom őt!
    Hihetetlen.
    De valami nagyon zavar...
    Erről talán majd írni fogok, ha lecsendesülnek a gyászhuszárok sirámai.

    VálaszTörlés
  3. Mikor először olvastam, azt gondoltam, na megint egy kamu..próbáltam utánaolvasni, sehol máshol nem jelent meg a hír.Aztán később, délután ledöbbentem. Ha minden ember ilyen lenne , talán a világ is jobb lenne! Nyugodjon békében!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így voltam a hírrel én is. ... Békesség néki odaát.

      Törlés