Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 27., hétfő

Rejtői

Rájöttem, mi is zavar engem? Az idő! Pontosabban a hiánya.
Érdekes egy okfejtés nem? Mi az hogy a hiánya? Hisz az idő az, ami bizonyosan mindig megvan és mindig telik. Pereg. Rohadt gyorsan pereg! Mondják: -amire az ember akar, arra tud időt szakítani. Marhaság. Az időt nem lehet szakítani. Ha egyszer megszakad, akkor is tovább pereg. Csak már nem nekünk.

Eddig voltam én, most pedig jöjjön Rejtő Jenő. Úgy kaptam ezt a kis csokrot és tovább adom. Mert megérdemli.
Mert Ön megérdemli! (ez volt a reklámblokk)

Rejtõ (Reich) Jenõ
( Budapest , Erzsébetváros, 1905. március 29. - Ukrajna, Jevdokovo, 1943. január 1.)
45 regény írója, (légiós, humoros-bűnügyi, western történetek, színművek) olvasottságuk Jókai regényeivel vetekszik.
Híres figurái: Buzgó Mócsing, Piszkos Fred, Senki Alfonz, Wagner úr, Gorcsev Iván, Vanek úr

Íme néhány gyöngyszem írásaiból:

"-A dolgok csak azért javulnak, hogy el tudjanak romlani.
-Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál.
-A férfi addig él, míg kíván. A nő, amíg kívánják.
-A házasság megdermedt szerelem.
-Nem én vagyok részeg, te vagy túl józan.
-Alkoholistának nevezünk bárkit, aki többet iszik az orvosánál.
-Eddig beképzelt voltam, de most már tökéletes vagyok!
-Seggfej az, akire dühös vagy, de nincs módodban bántani.
-Az ember legyen becsületes, ha nincs más megoldás.
-Nem az a fontos, hogy mit akarsz mondani, hanem, hogy mit értenek!
-Igazat minden ostoba mondhat, de a jó hazugsághoz bizonyos intelligencia kell.
-Az igazság forgandó.
-Az erény magában hordozza büntetését.
-A női lábak olyanok, mint a felső tízezer. Nem kritizálni kell őket, hanem közéjük kell kerülni.
-Olyan ideges volt, hogy nem figyelt oda és állandóan tisztességesen játszott.
-Tévedni emberi dolog, de kínos.
-A kíváncsi turista olyan, mint a szerelmes férj. Mindent elhisz és semmit sem lát.
-Az élet olyan, mint egy nyári ruha mellénye: rövid és céltalan.
-Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő.

-Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is."

11 megjegyzés:

  1. Nem lehetne esetleg magyar Murphy-nak nevezni?

    VálaszTörlés
  2. Az merjen rám követ vetni, aki nem fél attól, hogy utána jól beverem a képét!
    Már a próféta is megmondta, hogy nem lépheted át az árnyékodat, ha egyszer ilyen vaksötét van!
    Ha ön most a hátában viseli a csontnyelű bicskámat, az még nem jelenti azt, hogy az az ön tulajdonát képezné! Ezt az önbíráskodást én kikérem magamnak!
    Nekem most ezek jutottak az eszembe, mert nekem az is volt valamikor. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha egyet-egyet elő kellene szedni és újraolvasni. :))

      Törlés
  3. Nagyon szeretem...én kötelező olvasmánnyá tenném a suliban...

    VálaszTörlés
  4. Az idő végtelen, s mi ebben a végtelen időben utazunk A földi élet csak egy állomás, onnan valamikor indulni kell tovább.
    Sok minden múlik rajtunk itt,ezt az életet, hogyan éljük meg.
    Szeretettel jártam nálad:)
    Magdi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neked és bölcs szavaidnak kedves Magdi! :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik!Tehát a fészes oldalamon a helye! Szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, még ha nem is az én érdemem. :)

      Törlés