Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2015. június 15., hétfő

Selfie

A varratás mellett ez is nagy kedvencem.
Gondoltam egyet: egy. ..... Na jó!
Szóval gondoltam én, miért ne?
Haladni kell a korral.
Én például azzal is haladok ami a képen van.
Meg egy másikkal.

Ismerős? - Jó egy lába van mi?
               - Dehogy is! Kettő.
Íme hát, egy selfie (szelfi) rólam? .....
Nem stimmel? Szerintem: -da!

A selfie meghatározása önfotó. Vagyis a fényképet a készítője önmagáról készíti.
Ennyi!
Hivatalos meghatározás a tekintetben nincs, melyik alkatrész szerepelhet a fotón s melyik nem? Ennek tudatában szerintem bármelyik. Persze ha a jó ízlésbe még belefér. Nekem ez belefér. Másoknak meglehet nem. Viszont halkan megsúgom, vannak pofalemezek amelyek meg nekem nem férnek bele.
Valamiért elterjedt a fej. Különféle mimikával, háttérrel.
Ez is fej. Láb. Hiányzik tán egy mosoly, cserébe kacsint. A tyúkszemem.
Nem a nemzetközi munkásosztály vörös zászlaját festettem a fejre, hanem a szandál ugye, anyagának folytonosságát tekintve, bőrhiányos cipő, s nem húztam hozzá zoknit.
(Ez is egy olyan szabály -szandálhoz nem illik a zokni- ami sehol nincs lefektetve
-a tiltás oka meg pláne nincs-, de mindenki mondja és röhög, megszólja a zoknist.
Csak a röhögés miértjét nem tudja.)
Mondjuk a mondása indok lehet a röhögésre. Lsd: egyes kormányzati szereplők ...
Szóval leégett. De legalább nem volt büdös.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése