Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. március 12., szombat

Tréfi (félig)

Barátom a Szállító, "megdobott" pár jó viccel.
Jó párral, így kénytelen voltam mazsolázni.
Nyilván, ebben benne van a tévedés lehetősége is, mert ami nekem mazsola az meglehet másnak fonnyadék. De hát ugye ... ez van!

MATEK TANÁR
- Ti olyan hülyék vagytok, hogy az osztály 80%-a meg fog bukni!
- Hihihi, nem is vagyunk annyian!

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak. (Ez annyira, de annyira hazai! ... Bocs!)

Elmegy az ember a szemészetre:
- Doktor úr! Gond van a szemeimmel, nem jól látok távolra.
- Jöjjön ide az ablakhoz, és mondja meg, mit lát!
- A Napot.
- Akkor mondja már meg nekem, hova a p.... akar maga messzebbre látni?!

Pasas bemegy a kocsmába, a pultos kérdezi:
- Jó napot! Mit szeretne?
- Egy nagyobb házat, jobb autót, több fizetést.
- Nem úgy értem. Mit kíván?
- Világbékét, magamnak egy szebb feleséget, milliókat.
- Félreértett, mit szeretne inni?
- Miért nem ezzel kezdte? Mi van?
- Semmi különös, itt állok a pult mögött.

Hazai fordításban (hevenyészett)

Választó bemegy a képviselőházba, a választott kérdezi:
- Jó napot! Mit szeretne?
- Lakhatást, munkát, nem közmunkát és hozzá tisztességes fizetést.
- Nem úgy értem. Mit kíván?
- Demokratikus berendezkedést, magamnak és családomnak egészséget, megbecsülést, jogbiztonságot és pár millát az ön milliárdjaiból.
- Félreértett, kikben tudna hinni?
- Miért nem ezzel kezdte? Ki van?
- Senki jobb! Én meg itt állok, a hülyeségeit hallgatom és szarok rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése