Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. március 19., csütörtök

Épül a színház mögötti park (és egy elhatározás)

2020.03.18. Kaposvár

Épül, szépül a Színház park.
Az építkezés jelenlegi állapotát elnézve, nekem az jött le, hogy világos lesz, áttekinthető és letisztult. Miközben azért az egészséges nagy fái megmaradtak a jellegzetes pontjaival együtt.

Nekem már most tetszik. Látszik az utak nyomvonala, bejárható lesz, belátható tér, bízom abban, hogy éjjel kellőképpen megvilágított is és akkor végképp elmarad a rossz híre.

Számos helyütt már úgy olvastam róla, hogy színház mögötti park, nem pedig Színház park. Netán a megújulást követően új nevet is kap? Ha volt már erről szó, akkor nekem elkerülte a szemem, fülem. No majd kiderül. Nekem nem ez a lényeg, hanem a látvány.

Erős elhatározással vagyok, hogy amíg tart ez a válságállapot addig igyekszem csak a szépről szépen megemlékezni, vagy a szépet felemlegetni. Van most épp elég lélekromboló dolog.
Viszont az újabb hecckampány, a nyugdíjasok elleni sorozatos kirohanások kezdenek kibillenteni az elhatározásomból és erősen gyengítik elhatározásom erejét.
Miért kell mindig egy célcsoport, akin le lehet vezetni a zaklatott lelki állapotot, feszültséget, gyűlöletet?
Hová lett a belátás, a dolgok mögé látás, a józan paraszti ész, a józan gondolkodás?

A kollázs fotóit egyesével a : Ez is Kaposvár albumomban tekinthetitek meg.

2 megjegyzés:

  1. Józsikám !! Magyar országon, Magyar Emberekről beszélsz !!! és csodálkozol ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom a második feléről beszélsz, nem a parkról. Kivételesen csodálkozok. Mert most olyan emberek is beleálltak a hecckampányba akiktől nem vártam. Azt vártam tőlük, hogy felfogják, ezt a harcot együtt kell megvívni ésszel. Gyűlölet nélkül is vesztésre állunk.

      Törlés