Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. június 4., péntek

Várom a közös programot

Értelmezzük már az összefogást.
Egy kötelék addig kötelék, amíg egy irányba húznak a gépek. Ha egy is kivál akkor a kötelék megbomlott, ha több is, akkor meg szétesett.
Hogy honnét bennem ez a "nagy bölcsesség"?

Biztosan ez már velejárója a nano robotnak.
Már gőzerővel befolyásol és irányít. Jut eszembe! Szerdán, 06.02-án -történelmi dátum- megkaptam a második oltást is, ebből következőleg a robotom mára már összeszerelte magát.
Innét lehet a "megvilágosodásom". No de, a hülyeségből elég. Miért is jöttem?

Mondom is. Ezért: -"Lehet olyat hallani, hogy mely párt állítaná vissza a ..... és kártérítésként ...... visszaadná? Fontos szempont lehet számomra választáskor."

Szándékosan töröltem bele, mert nem az a lényeg, hogy mit állítana vissza és miért is adna kártérítést, mit is adna vissza? Szerintem nem az a lényeg a mostani felállásban. Hanem az ígéret várás. Arról szól a mondat, oda szavazok ahonnét nekem ígérnek ....

Mondhatnám, "nekem nyolc", mert ugye az ígéretes az egy ellenzéki párt. Na ja!
De azért ez nem ennyire egyszerű!
Csak emlékeztetnék, az induláskor egy hatos kötelék vállalta, hogy együtt repülnek és egy a cél. Már egyik s másik mondott pár dolgot amit cipel a fedélzeten és esetleg el is vinné a célig. Ennyit tudunk. Van hat gép felsorakozva a kifutón, de még várják a gépek a személyzetet, nincs meg a vezérgép sem, nincs meg a rakomány elosztása sem.
Egy lesz a cél, egy lesz az útvonal is ha elindulnak és ha el is akarnak a célig jutni, akkor úgy kell a rakományt elosztani, hogy oda is érjenek, rá is tudjanak repülni a célra és biztonságosan tudjanak landolni is.
Ez a rakomány pedig a közös, a mindenki által elfogadott program elemei.
Ezt a rakományt pedig úgy kell összerakni és felpakolni a gépekre, hogy minden gép el is bírja a célig, odaérve ki is rakhassa és dolgozhassanak vele. Nincs mellébeszélés.

Nincs ígérgetés, oszt majd útközben kidobom, ha odaértem nem pakolom ki hanem rajta felejtem a gépen, vagy kirakom de nem használom fel, veszni hagyom, esetleg a kirakodás után állnak neki egymás csomagjait felrugdosni.
Jobb ha mindenki tudja, a repülésben a felszállás viszonylag egyszerű, maga a repülés sem egy nagy feladat, a gondok leginkább a leszállással lehetnek.
Könnyű odaverni a gépet.

Nem ragozom agyon, én személy szerint nagy ívben teszek arra, hogy most ki s mit ígérget, engem az érdekel amit majd minden résztvevő megígér és elfogad.
Egy kötelék, egy út, egy cél, közös célok és a kötelék utasait a leszállás után is együtt kell tartani. Orbán háborús retorikájával élve, nem csak elfoglalni kell képesnek lenni a területet, de rendelkezni kell a megtartás képességével is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése