Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2023. július 10., hétfő

Kőhányók a Desedán (partvédelem saga)

2023.07.10. Deseda

III.
Szaporodnak a kövezések. Ez a legújabb.
Ez a rész a szőlőhegy kilátótól jobbra eső partszakasz eleje, kb. száz méter.
Városi beruházás. Nézd a képeket!
A kövek rápakolva a nádfalra, gyakorlatilag az tartja, Néhány helyen néhány darab behányva a bokrok alá, ritkás, szakaszos, nem összefüggő.
Leírhatatlan. Fotó sem adja vissza igazán.
Ezt látni kell!

II.
Ez a rész a Joker-öböl  és a Paradicsom-öböl közti partszakasz egy része.
Ez készült nagy gyorsan az Európa bajnokságra és a nádvágás, kotrás miatt alaposan kiverte a biztosítékot többeknél.
Nem mondanám partvédelemnek, ez inkább a horgászállások megerősítése, látványosabbá tétele. Nem mentem végig. Megítélésem szerint ennyi kép is elég szemléltetni, akinek nem, sétáljon vagy tekerjen.
I.

Kaposfüred szőlőhegy alatt a versenypálya.
Ezen jól látható a partvédelem.
Ez is kiverte a biztosítékot többeknél.
Ezen a pályaszakaszon még a fásítás visszavan. A II. és III. "műnél" nem tudom, mi lehet még vissza? Amúgy, mi lesz még?

Nos, ennyi.
Ne várjon tőlem senki különösebb kommentet, a versenypályával kapcsolatban már elmondtam egy zárt csoportban (már kiléptem onnét is), a másik kettőt jobb ha nem kommentálom.

Nem az én harcom lesz. Mondom ezt azért, mert van ennek a városnak ellenzéki felülete is, harcoljanak ott azok akik szeretnének képviselői vagy más pozíciókat.
Én semmi effélét nem akarok.
Én eddig megyek és nem tovább. Megjelentetem a saját kis oldalamon helyi érdekességeket amit valami okból én érdekesnek vélek. Szerintem ezt kellene tenni a KPSVR-nak is, no meg a KAPO(C)S Közösség Kaposvárnak is.
Az ő, az ott lévők harca kellene legyen és természetesen még többeké is.

Bónusz

Nagy csinnadrattával átgurult a söröshordó az új hídon s lőn nagy megdicsőülés.

Az ünnepélyes átadás képei közt is van egy ahol látszik, hogy előtte senki nem vette észre, vagy nem vette a fáradtságot, hogy visszacsavarozza a kerékpárral behajtani tilos tábla alá a kiegészítő táblát (ott van a földön).

Csak gyalogos forgalom

No persze a kerékpárosok jelentős szánban .asznak rá, pedig hát a tiltó tábla akkor is él, ha a kiegészítő táblát valamelyik .asz lecsavarozta.

Az eredeti képeket megtekintheted : itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése