Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2020. október 26., hétfő

Köztetek járok még mindig

2020.10.26.

"Duncan MacLeod, a Skót-felföldön született 1592-ben és még mindig él. Immár 400 éve zajlik küzdelmes élete. Az eltelt hosszú-hosszú idő során MacLeod volt már szerelmes, küzdött mások szabadságáért, ellenállt a csábításnak és megvédte azokat, akiket arra érdemesnek talált. Több olyan ember él a Földön, mint ő: jók, rosszak egyaránt."

Én pedig, 1959-ben Kaposvár városában, és immár 62 éve folyik küzdelmes életem, aminek egyik velejárója a ma is "elszenvedett" védőoltás.
Ez most influenza elleni, nem kötelező, de nem is előszörre. És még mindig élek!
Még mindig köztetek járok, pedig gyerekkorom óta megkaptam és felvettem minden kötelező oltást és számos nem kötelezőt, a "harci sérülések" járulékos oltásait már nem is említve. És még mindig élek és köztetek járom utam.
Nem vagyok halhatatlan, ettől nem is leszek, de mert felveszem, hát hülye sem és beteg sem. Az oltástól biztosan nem leszek beteg, ami ellen véd, reményeim szerint attól sem, s mert attól nem, hát amennyiben mást kapok el, azt meg könnyebben hordom ki.
Mert egy zsák cementet könnyebb vinni, messzebb is lehet, mint kettőt.

Ezt csak úgy elmeséltem. Nem bíztatok senkit, nem kívánok ebből híttérítést csinálni.
Aki rám hallgat, hát azt csinál amit akar!
Cserébe mindössze azt kérem, hogy akinek ellenkező a véleménye, hát ő se akarjon engem megtéríteni, pláne nem olyan faszsággal, hogy "Richard Talbot írta, hogy ..."

Richard Talbot mi? RT 1630-ban született Dublinban, és bár politikus volt, lövése nem volt a szurikról, hacsak hasba nem szúrta valaki a vehemens felföldi skótok közül.
Lehet, hogy pont Duncan? Akkor már "köztünk járt" és tudta, hogy halhatatlan.

De ez csak egy példa volt. Egy a kovid tagadó, oltás tagadó, vegyi csíkozó és egyéb összeesküvés elméleteket halmozó, majd azt magáévá tevő, utána hatalmas küldetéstudattal, az ellenőrízetlen forrásokból minden agyament marhasággal "hittéríteni" akarók sorából.

A másik képen, az egy kondenzcsík. Tudom, hogy ez nagyon fáj. De akkor is az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése