Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. március 16., kedd

Kurva dühös vagyok!

2021.03.13. Kaposvár

Igen, Ez az, aminek látszik. Nem szépítem, nem kerülgetem mint közterület felügyelő a gőzölgő kutyaszart. Ez bíz kutyaszar!
Hogy hol? Egy gyerekjátszótér homokozójában.
Csak azért nem írom meg a pontos helyszínt, nem égetem a környékbeli kutyásokat, mert ez sajnos bárhol lehetne ahol játszótér és ahol homokozó van.
No meg felelőtlen, szarházi kutyatulajdonos.

Én is kutyás vagyok. Bár az én barátom már nem él -Zsömi az Igaz Vándor 2018.11.16-án előre ment-, attól én még kutyás vagyok. Olyan ez a kutyás vagyok mint az alkoholizmus. Nem lehet róla leszokni, csak leállni a "fogyasztással".


Pont ezért, mert kutyás vagyok, hát kurvára dühös is!
Ne jöjjön most senki azzal, hogy szebben kellene fogalmazni meg árnyalni, mint például "produktum" meg "kutya piszok", meg a többi hasonló faszság. Nem!
Vannak dolgok, amikor a szép beszéd, az árnyalás, sokkal kevésbé, sokkal lassabban jut el a fülekhez mint a nyers valóság.
Az ennyire szarházi kutyatulajdonos, szégyent hoz minden egyes becsületes kutyásra és kutyára! Az én barátom 15 évet 1 hónapot és 15 napot élt velünk együtt, de soha nem engedtem, nem vittem be játszótérre. Olyan játszótérre sem ami nincs bekerítve! Ha játszótér mellett kellett elhaladni akkor rövid pórázon, láb mellett, de véletlen sem mehetett be.
Ez a rendje! Hadd ne kelljen magyaráznom a miértjét!
Így hát, egy nagy büdös lófaszt fogok én finomkodni egy olyan felelőtlen szarházi miatt, aki beengedi a kisgyerekek homokozójába a kutyáját és engedi odaszarni!
És akkor még fel sem szedi! Neked nincs gyereked te szerencsétlen hülye?

Végezetül, minden félreértés elkerülése végett mondom. Ez a poszt nem a kutyások, pláne nem a kutyák ellen szól, hanem csak egy kis mocsok réteg ellen, akik miatt általánosít a többség, és akik miatt nem beszélhetünk kulturált, felelős kutyatartásról.
Még valamit. Ha lehet, ne jöjjön senki azzal, hogy lehet nem látta a tulajdonos mert szabadon volt a kutyája, mert nem lehet szabadon, pláne nem ilyen helyen. És azzal se, hogy biztos kóborkutya volt, vagy otthonról rövid időre elszökött, mert a kóborlás a valamikori, a szökés meg a mostani gazda felelőssége. Amúgy meg, nem egyszer figyelmeztettem már kutyatulajdonost, hogy ne engedje be a barátját a játszótérre.

1 megjegyzés: