Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. március 27., szombat

Teljesen elkápráztatott dicső kormányunk

2021.03.27.

Az oldal működik. ... De minek?

Le vagyok nyűgözve! De tényleg. Odavagyok a csodálattól! Mit oda? Oda is vissza is.

Ez egyszerűen felülmúlhatatlan. Valami elképesztő teljesítmény. Bravúr. Ezért nem kétharmadot, ezért minimum tizenegy tizenkettedet nekik.

Látom, hogy a fotó gyenge lett. Ezért kiemelem nektek:

"IGEN. Az Ön vakcinaigény iránti regisztrációja érvényes és az szerepel a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő nyilvántartásában. Ez azt jelenti, hogy nyilvántartjuk Önt, mint oltandó személyt."

Ezért kellett egy felület? És ugyan mi a szent szarnak?
Pontosan ugyan ezt tudom a körzeti orvosomtól. Ezt, ennyit. Ennyit és nem többet.

Pontosan három hónapja regisztráltam, és most végre megtudhattam azt, amit már pontosan két hónapja tudok. Sőt! Két hónapja többet tudtam, mert akkor megtudtam az akkori -az akkor épp aktuális- körzetbéli regisztrációs sorszámom is.
Ez azért komoly teljesítmény a kormánytól nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése