Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. szeptember 17., péntek

A levezetések levezetése

Mikor, miben mit látsz?
Amit látni akarsz, vagy amit láttatni akarnak veled.

Látod? Nekem is van. Az asztali tolltartó.
A hírhedt Horváth Ákos féle MAD-DAY márvány.
Ott díszeleg az íróasztalomon nekem is.
Hogy mióta? ... Mit mióta?

Aki esetleg lemaradt. Célzott információvadászok ráakadtak egy fotóra, amin Gelencsér Attila országgyűlési képviselő látható az íróasztala mögött, az asztalán pedig egy tolltartó. Az enyém ikertestvére.
Ebből a nem könnyű márvány szeletből született a súlyos következtetés, Horváth Ákos fideszes. Mert ... mert tudni vélik, hogy Gelencsér Attila a barátja, és mert megajándékozta őt egy efféle tolltartóval. Egy reklámtárggyal. A céget reklámozni hivatott reklámtárggyal. Meg mert ... csak.

Látom szomorú jövőm, ahol a pufajkás múltam a fidesz ködébe vész.
A logikai bukfenceket követve, mert én is kaptam Horváth Ákostól egy szelet márványt, meg mert nevezett -ráadásul a haverja is- Fideszes, nem lehetek más én sem.
Látod a fotót? Az íróasztalom? Na az úgy íróasztal ahogy én Fideszes. Tudod!
Amit láttatni akarnak veled.

Megpróbálok roppant előzékeny lenni. Annak a személynek, aki ennek a márvány korongnak az  eredeti funkciójának megfelelő ellendarabját -a saját nevére gravírozva- elhozza nekem, annak kisírok egy az enyémhez igen hasonlatos ikerkorongot. Egységben az ... Meg néha más is.

Tudjátok, hogy eredetileg a márványkorongok mik lettek volna? ... Szabad a gazda?
Mindjárt.
Oszt nem azok lettek, mert a megrendelő valami okból nem vette át. Szemétre kerültek ... volna, ha Horváth Ákos nem bukkan rá és nem vásárolja fel és nem lát bele -megjegyzem eléggé kreatívan- valami egészen mást.
Két lyuk, a logó, a felirat és átlényegült az .......... urnafedél.
Igen. Ez a márvány korong, eredetileg márvány urna fedelének készült.
Majd a szemétből kimenekítve átlényegült ... és most páran megint megpróbálják átértelmezni. Ki tudhatja azt, Horváth Ákoson kívül, hogy hány íróasztalon díszeleg máig is a cég reklámtárgya? A sok "Fideszes" haver mi?

2 megjegyzés: