Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2021. szeptember 19., vasárnap

Gyurcsány-show Kaposvár

2021.09.19. Kaposvár

Igazán nem gúnyolódásnak szántam a címet,
hisz az eseményt Gyurcsány Ferenc maga is
így hirdette meg.

A volt miniszterelnök (2004-2009), a DK pártelnöke, országgyűlési képviselő, és a pártja által jelölt és támogatott Dr. Varga István előválasztási jelölt vitte a showt.
De inkább csak Gyurcsány Ferenc.

Én személy szerint szívesebben hallgattam volna meg Dr. Varga István elképzeléseit, mert Gyurcsány Ferencét már hallottam elégszer.
No de mindegy és nem is ezért mentem oda, mert ha nem is hallottam, hát olvastam.

Arra voltam kíváncsi, hogy a lehetetlen időpont -12.45 kezdettel- ellenére, vajon mekkora tömeg verődik össze? Verődött. Számomra meglepően magas jelenlét, és ami még inkább meglepett, az a fiatalabb generáció létszáma.
Megkockáztatom -de számháborúba senkivel nem fogok belemenni- a jelenlévők nagyjából fele a fiatalabb korosztály volt, köztük meglepően sok egészen fiatal, olyan huszonéves korosztály.

Még egy adalék, talán ez is meglepő és elgondolkodtató, de a fideszes végvárba bemerészkedő Gyurcsányhoz nem volt sem ellenséges bekiabálás, sem egy a "képébe nyomott" már az unalomig látott "STOP" tábla sem.

Nos, röviden ennyi. Jöhetnek a megkövezők. Majd elhajolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése