Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2011. június 30., csütörtök

Hová vezet ...

Néha-néha elgondolkodom azon, ez az út hová vezet? Tehetem ezt akár naponta is, mert kormányunk áldásos tevékenysége naponta ad témát. Egyik kedves barátom mondta: -"minden napra szolgálnak valamivel, ami kiveri a biztosítékot". Nem könnyű a blogger dolga. Most nem sajnáltatni akarom magam, csak elárulom, hogy egyelőre képtelen vagyok utolérni saját magamat és ezáltal a napi történések mezsgyéjére keveredni.
Kicsit soká hezitáltam a "...tükör..." indításával és most elképesztően sok a bennem szorult mondandó. Nos, előbb vagy utóbb de kijön. Irigyelem néha az újságírókat, könnyebb a dolguk, mert nekik legalább megmondják miről kell írni. Néha azt is, hogy mit. Ez utóbbiért már nem irigykedek és ez nem is lehet könnyű. Nem mondom én, hogy nincs véleményszabadság! Van. Szabadon elmondhatja bárki -én is itt pofázok- ha meri. Csak arra vannak ókor sugallatok, nem kellene sokat merni.  Hagyjuk ezt. Nem az én utamról akartam értekezni. Majd arról is, ha szabadultam. Jó, jó! Néha szarkasztikus vagyok.
A 'Viktori út" hová vezet?
Nem vonom kétségbe a jó szándékot. Nem én. Változtatni kell. Ez tény. Csak a módszerek ugye ...? Eszembe kell jusson: -" a pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve".
Így most az az érzésem, ezek a srácok köveznek mint az állat, mi meg mehetünk az új úton a pokolba. Ne mondja senki, rosszul látom. Illetve mondja! Győzzön meg! Gyerünk!
Verbális csülökre magyar. Addig viszont ez a véleményem. Ez, mert azt látom, hogy úgy hajlítgatják a jogot, meg a törvényeket mint Uri Geller a kanalát. Sőt jobban, mert szegényem visszamenőleges hatállyal nem tudott hajlítani. Törvényeket alkotni viszont lehet. Lehet?
Kicsit megrendültem a jogbiztonságban. Aztán meg ez a fene nagy szociális érzékenység. Addig-addig kavarják a dolgokat mindig, míg ők -és holdudvaruk- jól járnak, az egyszeri ember meg veszít. Folyamatosan veszít! Hiába is a figyelmeztető szó, a kérés, a könyörgés, nem és nem! Ők nem vitatják meg senkivel, sem emberrel, sem szervezettel. De még a véleményünk is magasan le van ... Mindennek úgy kell lennie, ahogy Isten kegyelméből és a "fülke forradalmárok" akaratából felkent uralkodónk akarja. Kicsit megrendültem a demokráciában is.
Most akkor királlyá választjuk vagy nem? Ha igen, akkor mire várunk? Befagyjon a Duna?
Ha meg nem, akkor esetleg nem lehetne még életében boldoggá avatni? Ő úgyis az. Az meg, hogy több millió magyar nem, ... nos az nekik nem számít!
Vagy ez az út a paradicsomba vezet? Nekik biztosan. Életükben legalább is. Csak az a helyzet, ők a lelki szegények ezen a földön, de remélem a millióké lesz a mennyország!

6 megjegyzés:

  1. Hová Vezet? Az Átalakitáshoz! Ezt igy kell csinálni!! a cikk NEM Tetszett!! Mert igy ahogy most van az Ország állapota az nem jó és aki ezt nem látja az ir ilyen cikkeket, kell az átalakitás még ha ez fájdalommal is jár., A "Viktor ÚR" ahogy ön fogalmazott / de helyesebb lett volna Miniszter úrnak szolitani/ nagyon jól csinálja igy nem Kritizáljon és ne látzison!

    VálaszTörlés
  2. Üdvözlöm zsofi!
    Azt kell mondjam, kissé figyelmetlen.
    Nem Viktor urat, hanem "Viktori út"-at írtam!
    Nem szeretem saját magamat idézni, mert nem vagyok én egy klasszikus, de közvetlen alatta pedig emígyen:
    -"Nem vonom kétségbe a jó szándékot. Nem én. Változtatni kell. Ez tény."
    Látom! Bizony látom.
    A módszert pedig igenis kritikával illetem. Mert antidemokratikus, helyenként a joggal is szemben álló és akarnok. Tetszik, nem tetszik önnek, diktatórikus.
    Példátlan a jogállami demokráciákban a visszamenőleges hatályú jogalkotás.
    Mellesleg önnek, mint "hívőnek" illene tudnia, hogy Orbán nem miniszter, hanem miniszterelnök. Nem mindegy. Leginkább sajnos az országnak nem mindegy!
    Amúgy meg nagy örömet okozott nekem azzal, hogy a cikk "NEM Tetszett!!"
    Engem igazol. "Önök" nem bírják a kritikát, az észrevételeket, az önökétől eltérő véleményt.
    Pedig az lenne a demokrácia egyik fő eleme!
    Nem lázítok, hanem gyakorlom demokratikus jogom!
    Köszönöm, hogy nálam járt. Jöjjön máskor is, ütköztessük a véleményeinket és főleg: -tanuljuk együtt a demokráciát.
    A Bohóc

    VálaszTörlés
  3. Lázítás? Érdekes, a hölgy tényleg vagy figyelmetlen, vagy nagyon rosszul értelmez dolgokat. Az itt megfogalmazott problémák és kérdések igenis ott motoszkálnak lassan már a legtöbb ember fejében, legalábbis azokéban, akik nem elvakultan hisznek egy ideálban. Semmi lázítót nem találtam a fenti bejegyzésben, csak kőkemény igazságokat. A hölgy talán abba a rétegbe tartozik, akiknek még áll a szekér, és ezért továbbra is buzgón hisz a miniszterelnök úr minden szavában. Pedig ideje felébredni! Milyen kijelentés az, hogy a szegényebb réteg majd akkor eszik, ha a gazdagok jóllaktak? Ilyet hiteles vezetőnek nem szabadna mondania... Ez is csak csepp a tengerben.
    Én jónak találom a bohóc felvetéseit, ráadásul stílusosan, kulturáltan fogalmazza meg sokunk fájdalmát! Tetszik a blog, jövök máskor is!

    VálaszTörlés
  4. Nem baj. Úgy látszik, annak az oldalnak ez a kedvenc szórakozása, hogy negatív címkéket osztogat. Osztogassák. Bizonyítvány.
    Én nem hiszem, hogy nálam a "bölcsek köve" és nekem van mindenben igazam.
    Ők miért hiszik ezt?
    De miért nyelném szó nélkül a sértéseket, miért tűrném az ellehetetlenítést erkölcsileg s anyagilag? Miért? Legalább hadd kételkedjek, gondolkodjak, érveljek és vitázzak!
    Amúgy miért gondolja mindig bármelyik oldal is, hogy aki nincs velük az ellenük van?
    Nem állok egyik oldalra sem.
    A hazámat szolgálom! Mondtam elégszer.
    Köszönet Joe bácsi. Gyere máskor is, szívesen veszem.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem Uri Geller csak jelenthet....

    VálaszTörlés
  6. Azért egyszer majd csak "gellert kapnak" valahol! :)

    VálaszTörlés