Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2011. július 1., péntek

Alternatíva ...

Hol is hagytam abba tegnap? Ja igen: -"de remélem a millióké lesz a mennyország!" Igen, csak jó lenne belőle egy kis ízelítő még ideát! Azért az szerintem példa nélküli a modern kori demokráciákban, ami most idehaza folyik. Nem is tudok mondani példát arra, hogy egy kormány megpróbálja az utolsó vasat is kivenni a kispénzűek zsebéből, míg a nagypénzű zsebekbe meg egyre többet rak. Arcátlanság!
Orbán azt mondta -nem szó szerinti idézet-, hogy:
-" a magyar emberek megértették, mindenkinek egy havi fizetésére, nyugdíjára szükség van." Aha! Kivel beszélte ezt meg? Nem emlékszem ez irányú nemzeti konzultációra, de még csak felmérésre sem. Nem elég az egykulcsos adó okozta veszteség? Ez megint gondolatokat vet fel bennem. Bevezetése előtt szakértők tömkelege mondta el, hogy aki 3 millió/éves jövedelem alatt van, az ráfarag ezzel és kevesebbet fog hazavinni. Jövőre meg majd még kevesebbet, mikor kivonul a jóváírás is a rendszerből. Persze kormányzati oldalról ezt rendre cáfolták -pedig nem volt nehéz kimatekolni- és szajkózták rendületlen. "Senki nem fog rosszabbul járni. Senki nem járhat rosszabbul." Oszt mégis. "Oszt' jónapot"!
Mivel Orbán "genetikailag képtelen hazudni" -nem én állítom, idéztem- eszerint az összes szakértőjével együtt matekból ennyire gyenge? Vagy inkább ügyesen adagolták be? Inkább.
Tehát félre a genetikával. Szándékosan félrevezették a hiszékenyeket!
A baj az, nem csak ők, elődeik is. Mielőtt valaki is azt hinné megrögzött baloldali vagyok, ki kell "ábrándítsam". Egy frászt! Épp csak annyira igazmondóak mint a mostaniak!
Az én megítélésem az, egyik sem alkalmas az ország rendbetételére. Mert nincsenek egyik oldalon sem olyan átütő képességű és még ráadásul elfogadható személyiségek, kiket nagy formátumú vezetőként szoktak említeni. A baloldal lejáratta magát, ráadásul elszarakodnak a belső harcocskákkal. A jobboldal most járatja le magát újra és ráadásul nem csak idehaza. Középen meg nincs senki. Illetve akik vannak, azok kevesek.
Nem értem a szocikat sem. Végre ki kellene Gyurcsányt ... mint macskát ... és vigyen magával akit akar. Elvinné az "átkosból" visszamaradt örökséget is. A maradék párt -esetleg egy másik név alatt- meg húzódhatna középre. Nem gyűjtőpártnak, mert abból már van a palettán. Hanem új erőként, új elképzelésekkel, programmal, kompromisszum és koalíció képességgel. Nyitottan. Más közép irányokkal mindenképp, de akár oldal irányokban is, ha nem szélsőséges. A narancsosok bebetonozzák magukat. Csak egy koalíciós alternatíva győzhetné le őket legközelebb. Vagy ha nem, hát ránk rohadnak!
De nem értem a mostani kormányzó koalíciót sem. Koalíció? Na ez is megérne egy menetet. Szóval nem értem. Miközben megveszekedetten gyűlölik -megjegyzem joggal- a baloldali diktatúrát, építik a jobboldalit. Miből gondolják, hogy a jobboldali diktatúra elfogadhatóbb?
.

11 megjegyzés:

  1. Ilyen zagyvaságot még nem olvastam!

    VálaszTörlés
  2. Kedves zsofy!
    Kérhetném részletesebben? Érv is van?

    VálaszTörlés
  3. Érv? Úgy látszik az nincs. Én is vártam, hogy a hölgy majd a tegnapi reagálásokra válaszol, ám az sem ment neki. Akkor most miért vársz tőle többet, kedves Bohóc?
    Az irományból pedig az tűnik ki, hogy tényleg sok minden sűrűsödött be az évek során benned. Kicsit bő lett, talán azért is nem tudta az előttem szóló értelmezni. Sok volt már neki! Igazak a leírtak, hasonlóképp látom.
    Aminek pedig ki kell jönni, azt ne tartsuk magunkban! Jövök még zagyvaságokat olvasgatni...

    VálaszTörlés
  4. Majd lesz. Ő egy kedves leányzó, kinek egyszer megjön a bátorsága és "megnyílik".
    Aztán jól elbeszélgetünk és ha szerencsés, akkor a szeme meg kinyílik.
    Vagy lehet hogy el sem olvassa a cikket, csak bosszantani akar?
    Nem hiszem. Tudnia kell, hogy nem tud.
    Hajjaj! Nagyon sűrű vagyok! :)

    VálaszTörlés
  5. "Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...."

    VálaszTörlés
  6. Ez akár a mottó is lehetne. Most épp "sírtam". Majd küldöm, mit a szívem már nem bírt.

    VálaszTörlés
  7. Lehet, hogy genetikailag képtelen, de azért - valami más módon - nagyon megy neki.

    VálaszTörlés
  8. A magas szintű politikusi képzés miatt mehet neki. Nem?

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Egyetértek mind a bejegyzésben, mind a megjegyzésekben foglaltakkal, zsofy hodi kivételével. Én a bőrömön érzem a jelenlegi politika „emberszeretetét”. Aki nemcsak néz, hanem lát is, akinek képessége van, hogy átlásson a szitán, annak nem zagyvaság ez a bejegyzés.
    A tényekkel nem lehet vitatkozni. A szegényektől elvesz, a gazdagoknak ad. Ez keresztényi viselkedés?

    VálaszTörlés
  11. Mindig jó találkozni az egyetértéssel. Köszönöm.
    Szegény zsofy. "Elüldöztünk" egy "hűséges" olvasót és kritikust. Már most hiányzik. :)

    VálaszTörlés