Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2012. november 28., szerda

Összeesküvés elmélet

Orriási! Hát ez orriási! Nem értitek hogy miért, ugye? Nem csodálom. Mert mi lenne szenzációs egy ilyen kis semmi hűtőmágnesen.
Amúgy semmi. Hanem az, ahogy hozzám került.
Elmeséljem? ... Elmesélem.
Kedves párom nyomta a markomba, azzal a kísérővel, hogy a kocsink hátuljára ragasztotta fel ismeretlen reklámszakember.
Imádom az "összeesküvés elméleteket! Tényleg.
Már csak azért is, merthogy lelkes krimiolvasó vagyok. Mondjuk azért a minőséget megkívánom. Leslie L Lawrence összes kiadott könyve -egy kivételével- meglenne, ha azt a kettőt is megkapnám amit a kölcsönvevő elfelejtett visszaszolgáltatni. A kölcsönvevő személye még nyomozati szakban van, mert évekig elmulasztottam a leltárt és most nem igazán vagyok képben. No mindegy.
Vegyük úgy, egy kivételével megvan.
Vissza a fővonalra!  Szóval összeesküvés elmélet. ............ Pont a mi kocsinkra mi?
Biztosan csak a véletlen műve lehet. Vagy nem?
Azt hiszem eléggé közismert a rajongásom a formáció és fő fejei iránt.
Azért ezt nem kell komolyan elhinni, csak egy kis játék a gondolatokkal. Akár véletlen, akár szándékolt, én biz'a nem sértődöm. Sőt, köszönettel eltettem! A fotó már a hűtőajtón érte utol kis sárgaságom.
Rossz szokásom, hogy minden kis vackot megőrzök, egészen addig, mígnem már úgy érzem terhes számomra -netán átminősítem a hulladék kategóriába- és akkor kihajítom.
Na már most!
Ez az átminősítés már megtörtént. Csak a kihajítással kell még várnom. A következő választásokig. Addig ott fog díszelegni a hűtőajtón középütt, hogy valahányszor éhem vagy szomjam van, jusson észbe: -el kell menni regisztrálni, szavazni! Oszt kukába vele!

4 megjegyzés:

  1. Hát bizony, én abban a pillanatban eldobtam volna, ahogy észreveszem. Azt hiszem küldtem volna utána bizonyos enzimeket is a számból. De ha Te mazochista vagy? Akkor tegyél így!

    VálaszTörlés
  2. Teljes mértékben egyetértek Veled, regisztrálás és szavazás.Voks a megfelelő helyre. Ennél többet nem tehetünk. Ha zavar az a mágnes, hát dobd ki. Rongálja az immunrendszert az állandó frusztráció !Vagy légy jó kiscserkész és add annak aki szereti :-)))
    Asztráliában (is) van regisztráció, plusz kötelező a szavazás, pénzbüntetés terhe mellett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem zavar, hogy idegesíteni tudna.
      Mellesleg odaadnám én, ha lenne kinek. Már nem nagyon tolonganak e téren, vagy nem ismerik el.
      Egyetértenék a kötelező szavazással és a regisztrációval sem lenne bajom, ha nem lenne magyar nyilvántartási viszonyok közt teljesen felesleges és nem most jönne, mikor már amúgy is elvadították az embereket a részvétel szándékától.

      Törlés