Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. január 29., kedd

"Drágagyi"

Mondják: -"olcsó húsnak híg a leve." Igaz.
Ha olcsó, akkor nem is számít másra az ember és nem is háborog különösebben, ha a kevésért kevés a minőség. Magyarán, bóvli!
De mi van ha jó pénzért adnak bóvlit?
Bosszúság! Mérgelődés! Stb!
Gondoltam egyet, ne csak a politikusokat, politikát csesztessem, vannak más dolgok is.
A kategória egy: bóvli! Akkor meg belefér.

Elsőnek elmesélem a konyhai munkalap sztorit. Történetesen a nyolcvan centis gyári munkalap helyett nekem egybefüggő százötvenes felületre volt szükségem.
Mindez úgy, hogy alatta a bútor meg megmaradjon. Így a plusz területre be tudtam építeni a mosogatógépet. Gondoltam, egyszerű. Elmentem a "Kenobi" tábornok nevét viselő barkácsáruházba, kiválasztottam a minőséget -nem szart!- és levágattam. Hazacipeltem, leszereltem a régit, elkészítettem a furatokat az új lapon és szépen felültettem a helyére. Patent lett! Meg voltam elégedve. Magammal is, a látvánnyal is!

A látvánnyal nem sokáig. Persze minden relatív, az idő is. A gyári laphoz viszonyítva mondhatom, nem sokáig! Azzal kezdődött, hogy az új munkalap kezdett karcos lenni. Pedig nem azt használtuk húsvágó deszkának. Folytatásként meg a munkafelületről lepattant egy darab. Ez már nem csak a látóidegemet, hanem a többit is szúrta.
Főleg azért, mert volt mihez hasonlítanom. Az eredeti lap azóta is szolgál és azóta is sértetlen. Az hő és karcálló. Annyira masszív, hogy nálunk forgatták a "Láncfűrészes gyilkos" néhány epizódját. Sértetlen immár vagy tíz éve. Ez meg!
Mondjuk kettő. Harmadik húzása az volt, mikor két hólyag jelent meg a felületén.

Volt két választásom. Vagy leszerelem és veszek újat, vagy kitalálok valamit.
Mivel egy ilyen lap rohadt drága és ezért érzésem szerint még rosszul áll az ár-idő arány, ezért inkább kitaláltam ... Kitaláltam hogy befedem csempével a sérült felületet. Ebből aztán az lett, hogy a kétharmadát befedtem. Szépen, fémsínnel szegélyezve, nehogy lepattanjon az éle. Most megint elégedett vagyok. Magammal.
A látvánnyal is úgy ahogy. Csak úgy amúgy meg nem!

Mert két eset lehetséges. Vagy a gyengébb minőségből vágtak a pénzemért, vagy pedig ez ennyi pénzért ilyen. Márpedig ... Márpedig ez a lap mindenképp egy gagyi, avagy bóvli!
Drága gagyi! Drágagyi!
Akár innét, akár onnét nézem a végeredmény egy. Átvertek!

Hogy miért nem vittem vissza? Ugyan már! Két év után?! Úgy hogy nem asztalos szerelte fel?! Kell nekem még egy külön idegeskedés? Nem kell!
Viszont legközelebb majd máshová viszem a pénzem. Mert akinek kell, az ugyebár .....

7 megjegyzés:

  1. HM. mmmm.... Akkor már ne is mérgelődjek ha csak fél órát.,vagy még annyit se bírt a folyosón lévő égő, ami 349 forint volt...Tesoba vettük,, a blokkot ugyan eltettem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vidd vissza! Ha odaérek, akkor majd elmondom tapasztalásaim a kurva drága energiatakarékos izzókról is, meg a ledes izzókról is.

      Törlés
    2. Igaz az én pénzem, de szégyenkezzen az ember 3-400 forintért?????Az izzok az külön könyvet érdemelne!!!!! Na ezért akartunk mi is egy külön blogot, istenek se sikerül...Ja és a teflonok is külön fejezet!!!!!Szép morgolódás mentes hétvégét!

      Törlés
  2. Tudom, hogy ez nem vígasztal, de én is így jártam az új, puccos, márváymintás munkalapommal...bár ez nem is munkalap szerintem, mert csak nézni szabad.Dolgozni rajta nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez "csodás"! Akkor akár bevonhatnák teflonnal is. Nem?

      Törlés
  3. És mennyi minden van még ebben a kategóriában...

    VálaszTörlés