Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. június 19., szerda

Én, cinkos nem leszek!

Gyere velem, én sem megyek sehová!
Meg nem mondom hol hallottam a fenti sort, de nem is lényeg. Nem az a lényeg. Hanem ami benne van! Mert bármekkora marhaságként is hangozzék, van benne valami. Nem is kevés.
Jellemzőnek tűnik a kiszólás minden olyan viselt -pontosabban nem viselt- dolgainkra, amit teszünk -illetve nem teszünk- a bennünket ért sérelmek ellen. Márpedig az akad bőven!
Hiába a hívó szó: - gyere velem ....
A válasz, már ha van: - nem megyek én ...
Emiatt aztán a hívó sem megy semmire!

Épp ezért nem is értem. Mire a kormány s intézkedései ellen a hőbörgés. Mire? Hisz a folyosói pletykálkodásnál tovább, alig vannak kik lépnek! Gyere velem! Nem megyek én ...!
Nem is megyünk semmire és sehová. Azért egy helyre, dologra igen. Tönkre!

Alant írtakat június 13-án tettem fel.
2013. június 21.-én 14.00 órai kezdettel Konferenciát tart a KNOÉ a Margitszigeten. Itt tájékoztatást adnak az aktualitásokról, de meghívott politikusok is elmondják véleményük, s őket is lehet kérdezni. Ezzel is szeretné a KNOÉ felhívni a döntéshozók figyelmét arra, mi folyik az országban és hogyan látjuk mi a helyzetet. A konferencián a részvételi díj 700 Ft, mely tartalmazza a gulyáságyúban főzött mangalica gulyás árát is! ... Én megyek "s.." gépkocsival. Ha betársul mellém Kaposvárról vagy környékéről még max. 3 fő, és megosztjuk a költséget, olcsóbban is mehetünk. ... Ha van érdeklődő, kérem itt jelezze és a részleteket meg megbeszéljük privátban.

Persze reagálás erre nem érkezett.
Tudom én! Nem vagyok én tényező! Nincs nekem akkora ismertségem s ismerősöm.
Meg különben az én ... Na jó!
Azért kicsiben olyan ez, mint a kisebbségbe szorított többség. Való igaz, a sebeket szép csendesen nyalogatva, azok lassan-lassan behegednek. Be ám a nagy büdös ...!
Nem fognak, most mondom. Nem fognak, mert minden egyes megtorlatlanul hagyott, némán viselt vágás csak a vagdalkozó vakmerőségét erősíti.
Akkor hát ... csak kussoljunk! Pedig, ... "Vétkesek közt cinkos, aki néma."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése