Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. június 15., szombat

Kettőt egy csapásra!

Az internetes .... Majdnem azt írtam, hogy trollok. De ez nem fedné teljesen a valóságot a tekintetben amiről én most itt agyalok. Agyalok, bár csak félgőzzel.
Az internetes világban egészen jól definiálták a troll fogalmát és ezek az emberek nem teljesen felelnek meg ezen lefektetett kritériumoknak. Én azt mondanám inkább, hogy internetes szellemi fogyatékosok.
Bár .... -"személyes hitbeli meggyőződését ellentmondást nem tűrő, pökhendi erőszakossággal sulykolja,"- ez azért ül.
Na jó! Módosítok. Szellemi fogyatékos troll.

Hogy honnét jött ez nekem? Elmesélem. Ki még esetleg nem olvasott az ügyről, nekik röviden összefoglalom az előzményeket. Feljelentés történt közösség elleni izgatás miatt egy kaposvári köztisztviselő ellen. (Itt olv.) Mára már ezt a feljelentést a rendőrség ejtette, nem találta megalapozottnak és elutasította. Várható volt. Szerintem sem közösség elleni izgatás az, ha valaki felizgat egyeseket az arrogáns, pökhendi, gyalázkodó, trágár stb kijelentéseivel.
Ezek őt magát minősítik. Főleg, mert a személyes adatlapján az szerepel, doktori iskolát végzett. Többek közt.
Az egyik baj szerintem az, hogy egy állítólagos állampolgári panaszra, a feljelentést LM országgyűlési képviselő tette meg. Miért ő? Miért nem az, aki észlelte a jogsértést?
L legfeljebb a polgármesternél és a főjegyzőnél kellett volna hogy kezdeményezzen vizsgálatot, lévén a megvádolt az adóügyi iroda dolgozója.
A másik baj az, hogy ennek még sikerült sajtót is adni, így most már természetesen mindenki támadás alatt áll. A megvádolt is, a feljelentő is és a hatóság is.
Van itt több más hiba is, de most hagyom inkább. Van itt egy sokkal nagyobb baj.
A megvádolt ....
Idézem őt:  "A kommentjeimet a SZABADIDŐMBEN az ISMERŐSEIMMEL szoktam megosztani, viszont az engem lejáratók nem tartoznak ebbe a körbe, tehát valószínűleg tudatosan figyelték a facebook adatlapomat."
Ekkora marhaságot nagyon régen olvastam. Ha ennyire ért a facebook rendszeréhez, akkor jobb ha minél hamarább törli magát!
Megindokolom. Nekem soha nem volt ismerősöm, de mivel másutt is tette a megjegyzéseit hát velem is összeakadt. Ő, akkor még előszeretettel dicsekedett igen magas hivatalt viselő unokatestvérével -ki viszont ismerősöm volt- és az ő adatlapján is nyomta. No meg a megosztások! Ugyebár, ha az ismerős megoszt és az ő ismerőse tovább oszt ... És így tovább! Ami egyszer felkerül, az ott van, ott is marad és követhetetlenné válik.
Repül a nehéz szó, ki tudja hol áll meg? S főleg! "...s kit hogyan talál meg?"
Nem kell ahhoz ismerősnek lenni és nem kell az adatlapot sem tudatosan figyelni.

Nem kell mindjárt feljelentgetni! Minek? Azért hogy az is megismerje, ki még eddig nem is hallott róla? Sokkal egyszerűbb ahogy én tettem.
Fent nevezett "szellemileg korlátolt troll" igen magas hivatalt betöltő unokatestvérét töröltem az ismerőseim sorából, s így megszabadultam a célszemélytől is.
Egyáltalán nem bánom hogy kidobtam, mert az külön bosszantott, hogy az igen magas hivatalt viselő rokon -mellesleg országgyűlési képviselő is- egyszer sem tette szóvá, nem dorgálta meg az adatlapján acsarkodó adóügyért. Kettőt egy csapásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése