Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2014. március 14., péntek

A hír igaz, de ...

A hír igaz, de ... Igaz? Nem állt módomban leellenőrizni.
A portál, hol megjelent, nekem eléggé ismeretlen, nem tudom megítélni a szavahihetőséget.
Ja az ujj! Azért van fordítva, mert akiknek szól, azok ezt a blogot nem olvassák -szerintem- kik meg igen, nem szeretném ha magukra vennék.
A hír!
Március 15-től ha valakit engedélye nélkül lefotóznak sérelemdíjat követelhet. Állítólag ez olyannyira komoly, hogyha a háttérben látszó erdőt fotózom és a lencsébe belesétál Piroska, már meg is szívtam!
Beszarás! Nem a kurva farkast perli majd be a nagyi miatt, hanem engem!
Ha meg neadj' még pisil is -mint a tábornok a Teve utcában- és a kép nyilvánosságra kerül ... Jujujj! Jobb visszamenni az erdőbe egy kötéllel, magas fákat válogatni.
A lényeg. Nem csak a kép felhasználáshoz, de a készítéséhez is engedély kell.
Ha engedély nincs, az jogsértés és további hátrány bizonyítása nem kell!
Értem!
Eddig értem. A megvalósíthatóság tekintetében volna vagy félezer kérdésem, de kinek?
Ha a hír igaz, akkor ... hogy is szokták volt mondani? .... Ja! Megvan.
Ezeknek annyi eszük van, mint a repedt fejű porcelán galambnak!

4 megjegyzés:

  1. Tiszta Észak-Korea. Ilyenkor belátom, hogy az öregségnek van jó oldala is. De mi lesz a fiatalokkal? Hogy bírják ki?

    VálaszTörlés
  2. Idézhetem Hofit?
    "Tipikus helyi kiskirály. Korona van, fej nincs."

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Igen. http://index.hu/belfold/2014/03/14/fotozzon_ezentul_aki_mer/

      Törlés