Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2014. március 31., hétfő

"Gyógyító metszés!"

Hogy miért? ... Hja kérem! Aki nem érti, az nem is fogja, vagy nem is akarja! Én meg leszokóban vagyok attól, hogy megpróbáljak bármit is elmagyarázni a szándékoltan értetlenkedőknek és a "vallási fanatikusoknak". ...Más!
Igen jó barátom hozott egy raklapnyi viccet és beborította a hátsó kertbe. Válogattam és felcsipegettem néhányat. Zárójelben megjegyzem .... amit megjegyeztem.

Isten megteremtette a világot,(Orbán meg Magyarországot!) minden más Kínában készült...(azért ment Ő is oda "bevásárolni"! persze csak nekünk!)
5 fontos eligazítás:
1. A pénz nem boldogít, de kellemesebb sírni egy Audiban, (lézerblokkolósban!) mint egy biciklin.
2. Bocsáss meg az ellenségeidnek, de jegyezd meg (megjegyeztem!) a rohadékok nevét.
3. Segíts a bajba jutottakon, emlékezni fognak rád, mikor megint bajba kerülnek. (de csak akkor!)
4. Sok ember csak azért él még, mert törvénybe ütköző lenne lelőni őket. (rohadtul sok!)
5. Az alkohol nem megoldás, de a tej sem. (na ja! az igazság odaát van!)
Ha valakinek problémája van veled, mindig jusson eszedbe, hogy az az ő problémája. (eszembe juttatja!)
Ne feledd, ha bármikor szükséged van egy segítő kézre, mindig találsz egyet a karod végén. (ha még megvan!)
Olyan jó volt látni a főnökömet az új kocsijával ! Tudom, milyen keményen megdolgoztam érte!(hány embernek is veszünk szinte évente újat?)
A szomszédaim jó zenét hallgatnak! - ha akarják, ha nem .... (én meg az övékét!)
Mindenkinek jogában áll hülyének lenni, de vannak akik bántóan visszaélnek  a lehetőséggel. (na! ezért kell elmenni választani!)
Ketten jönnek ki az erdőből, az egyik futva, a másik medve. (orosz medve?)
Ha nem jössz hozzám feleségül, felakasztom magam az almafátokra. - Jaj, csak azt ne ! Tudod, hogy apám nem szereti, ha itt lógsz a ház körül. (nem szép dolog, ha valakinek örökké a lógáson jár az esze!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése