Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2014. április 10., csütörtök

A blog ...

Igen Tisztelt Olvasó!

Köszönöm, hogy látogattál, olvastál, hozzászólásoddal inspiráltál. Úgy tekintem most ezt a bejegyzést, mint egy előrehozott jubileumot, hisz maholnap három éves lesz a blog. A "Nyitó" megírásakor titkon azt reméltem, nagyjából eddig fog tartani. Nem így lesz! Akkor sem lett volna záróra, ha másként alakul a választás végeredménye.
Mert egyik sem különb a Deákné vásznánál!
A ...tükör... volt,
van
és lesz, mert a kép amit látok, igen sokszor torz!

Viszont lesznek változtatások. Az első mindjárt az, hogy ez az utolsó bejegyzés, amit megírását követően közzéteszek közösségi portálon. Sem a blog író neve alatt, sem pedig különböző közösségi csoportok oldalán többé nem teszem közzé.
Mások megtehetik, mert azt megakadályozni nem is tudnám, de nem is akarom.
Ebből következik, hogy neked -Tisztelt Olvasó-, kell a módját megtalálnod arra, miként is éred el ezentúl az oldalakat? Számos módja és lehetősége van.
Kit igazán érdekel, megleli!
( A kép. Semmi olyasmi .... Ez egy fa törzséről levágott ág gyógyult hege, kissé megszerkesztve. Mint fent: -nem feltétlen illeszthető az íráshoz. Csak van!)

6 megjegyzés:

  1. Hiányzani fog nekem. De kérdés, hogy marad még az emberben erő keresni még valamit? Ha meg megjárja a "pofájáért", a "jók" is azt mondják majd: kereste magának.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attila! Ha hiányzana, akkor ne vond meg magadtól!
      A blog nem szűnik meg, én sem (remélem) csak vannak dolgok ... :)

      Törlés
  2. Hát nem egészen értem: a blog is közösségi oldal, nem? Ez a hely sem lesz az a hely? Akkor hol?
    Hol keresselek, ha netán politizálni támad kedvem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értelek! Most nem egy malomban őrlünk. :) Végül is a blog is közösségi oldal, bár némileg zártabb. Én a "fészkukk" és efféle közösségi rendszerekre gondoltam. M Katona József néven "fészkukk" tag vagyok (még), ott sok "ismerőssel" és több csoportot is látogatok. A ...tükör...-ben írt bejegyzéseket ki szoktam ezen helyeken linkelni, magyarán nagy nyilvánosság elé tártam az agymenéseim. Na ez nem lesz többé! Törlöm a profilt ( a másik az igazi hol ismerősök vagyunk marad) és eltűnök. A blog viszont marad, ugyanebben a formában, MJ blog is marad (mellesleg ott ez be van ágyazva) és Te mint rendszeresen visszatérő, továbbra is látod ha megpróbálok valamit mondani. Itt ugyanígy tudunk politizálni!
      Örülök hogy hosszú távolléted véget ért! Ezzel kellett volna kezdenem! :)

      Törlés
  3. Egészen halványan erre gondoltam én is, de némi kétely azért maradt. Jó ez itt így, a "fészkukknak" nem sok értelme van, de hát...
    Az utolsó sort külön köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha, hiába vagyok ennyire egyszerű, mégis túl bonyolult vagyok. Vagy pont azért? :) Nincs de hát ... vagy mi a de hát? :)

      Törlés