Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2014. április 13., vasárnap

Ha túl jó vagy ...

Délelőtt, többek közt az egyik közt is néztem.
Van néha, hogy rám tör és ellenállhatatlan kényszert érzek a szellemi megkínzásért.
Ez nem az volt. Ez az lett! Kántor megfilmesített története volt a téma.
Frissítek. Kántor az egyik legsikeresebb magyar nyomozókutya volt, s tán a legismertebb.

Annyira sikeres volt, hogy megfilmesítették az életét, majd halála után kitömték és most ott áll a Bűnügyi Múzeum bejáratánál és fogadja a betérőket. ....
Én kutyás vagyok!
Szerintem a kutya egy intelligens élőlény egy néhány esztendős gyermek szellemi színvonalával, szókincsével -csak nem szólal meg- és úgy él, amiből nyilvánvaló a hozzáértőnek, ő embernek gondolja magát!
Frankó! Ha túl jó vagy, akkor a vértisztesség a kitömetés? .... Szegény ....!
Akkor hát ....
Akkor hát kérdem én, miért nincs egy kitömött bajnok a Sporttörténeti Múzeum bejáratánál? Megmondom. Mert nem lehet eldönteni, ki is volt a legsikeresebb?
Az viszont eldőlt, ki is Magyarország legsikeresebb politikusa? .... Szegény ....!
A Politikatörténeti Intézetben van múzeum részleg? .... Kezdhet izgulni!

1 megjegyzés: