Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2015. február 8., vasárnap

Oltári jó!


Két székely barkochbázik:
- Sündörödik?
- Lá.
- Hümdörödik?
- Lá.
- Penderedik?
- Lá.
- Akkor DNS molekula! .... (forrás: Szállító)

Visszautalva a címre, szerintem oltári jó a szoborcsoport is -sajnos nekem még így nem kínáltak halat- és a vicc is. Az is biztos, székely emberrel nem ülök le barkochbázni!
És szerintem oltári jó a Simicska - Orbán csörte is, csak azt nem tudom ...
Semmit nem tudok.!
Mi végre? Miért most? Mi lesz a kifejlete? Igaz egyáltalán? Vagy csak egy óriásira fújt színjáték? S még számos kérdés sorakozhatna itt.
Mint mondottam, semmit nem tudok, de erősen gyanítom, a vége -akármely kérdés is áll a háttérben- egyáltalán nem lesz oltári jó. Ránk nézve nem. Ránk mint állampolgárra nézvést s ránk mint hazánkra nézvést sem!
Ezek mindig fennen hangoztatták: -a haza nem eladó!
Na ja!
Akkor nem eladó, ha nem ők adják el, vagy akkor nem, ha nem ők veszik meg javait!
Mindig is ellenérzéssel viseltettem velük szemben a "hazaárulózás" okán.
Annak okán is!
Én, nem is fogom ezt a gyakorlatot követni. Eddig sem, most sem, ezután sem.
De azt már régóta tudom kik is az igazi hazaárulók.

1 megjegyzés:

  1. Kezdődik az a rész, amikor egymással szúrnak ki a "haverok" Egyre ádázabb lesz ez a gyilok és egyre szűkebb lesz a "haveri" kör. Ezt általában valami erőszakos diktatúrával lehet fenntartani. Nem lesz elég a "haza nem eladó" duma...

    VálaszTörlés