Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2015. augusztus 21., péntek

Ki látja ...

Ki látja meg , hogy ...
Nem. Nem azt, hol is készült a fotó?
Olvasható a zászlón. Kérdezhetném azt is, ki járt már eme helyen, de nem kérdem, nem akarok villogni. Magam is, részben a véletlennek köszönhetőleg vetődtem oda.
Aki viszont járt ott, hát látja -esetleg mert tudja- mi a képen ami erősen érdekes?

Mellesleg. Ma belefutottam egy hatalmas pofonba. Olvasgatok, olvasgatok és egyszer csak Kis Grófo ... ??? Hát ő meg ki a fa ... franc? Kénytelen voltam utána olvasni ... és úgy égtem mint anno a Reichstag.
Sokmilliós nézettségű videók, bulibáró, .... hol éltem én eddig?
Atyám! ... Egy Kozák sztársina!

Szóval! Mi is az ami a képen fel kell tűnjön? Főleg manapság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése