Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2015. augusztus 28., péntek

Ostoba náci!

Ma megkíséreltem a lehetetlent. Megint.
Néha -manapság már ritkábban- elnyomom a józanabbik eszem és megpróbálok szót érteni ...
Ennek a fazonnak más nemigen jött ki a fejéből mint libsi, meg bukott komcsi. Mindegy volt a kérdés, ennyire tellett tőle.

Ráírtam hát. Megkérdeztem tőle, ki a libsi?
Hogy egyszerűbb legyen a válasz, adtam egy példát. Tegyük fel, eléri a határ ledrótozott részét háromszáz leendő migráns. Tegyük fel, harminc nő, harminc gyerek. A maradék 240 férfi. Abban a férfitömegben meglehet egy ember ISIS harcos, vagy ha nem, hát szimpatizáns. Én mégsem értenék egyet a legéppuskázásukban. Egyrészt a harminc gyermek okán, másrészt a harminc nő miatt. De igazság szerint a 239 férfit is sajnálnám, még akkor is, ha fele aki a háború elől menekül a másik fele csak gazdasági menekült és szimplán csak nem akarnak éhen halni. Szóval, ezek miatt én ellenzem a tűzparancsot, meg oszt jó eséllyel lehet tán két túlélő is és akkor abból egyik a harcra képzett ISIS-es.
Megírtam neki, a bukott komcsit nem kérdem, arra már rájöttem. Akinek a kocsija hátulján, vagy a dzsekijén nincs legalább egy nagy Magyarország térkép, vagy legalább egy Árpád sávos zászló az a komcsi. Szóval: Újfent kérdem. Ki a libsi? És ki dönt el, mikortól libsi valaki?
Na mi lett? .... Soha nem találnád ki!
Küldött rá három vigyor jelet. .... Vajh mi a faxom tetszett neki?
A saját ostobasága, hogy legalább egy méregképes választ sem tudott kipréselni a csontba zárt sötétségből?
Különben meg mi a francot vigyorgott ha kis idő múlva törölte a hozzászólást?
Kínos lett a rendtársak előtt? .... Te ostoba náci!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése